AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Del Skrevet 14. april 2016 Hei! Så jeg er 17 år og har ikke så mange venner. Jeg har 5 gode venner fta ungdomsskolen (del om vi ikke finner på ting så ofte), også hadde jeg en periode på VG1 som gjorde at jeg holdt meg en del for meg selv, og fikk ikke så mange venner der heller. Har savnet en gjeng som finner på ting hele tiden. Nylig har jeg blitt med i en teatergruppa (gratis og åpent for alle, vi sitter for det meste bare og snakker sammen.) Jeg liker veldig godt denne gjengen, da de fleste av oss ikke er så populære men veldig kule og snille. Siden jeg er introvert kjenner jeg meg ikke 100% meg selv enda når jeg er med dem, men tenker det kommer etter hvert ( har hengt litt med dem i kanskje en måned), og jeg har en venn som er der av og til og jeg føler jeg med et blir en gøyere person når hun er der. Vel - til poenget: den mest populære jenta I denne gjengen (mange gutter liker henne, veldig sosial) er så snill med meg og jeg skjønner ikke hvorfor! Selvfølgelig alle er snille, men hun er sånn: du må komme hit oftere, skal vi henge sammen i friminuttet I dag (vi går på samme skole ikke samme linje), osv. Grunnen til at jeg synes dette er rart er at jeg fortsatt er litt usikker på å snakke med henne, hun har massevis av venner så trenger ikke meg, mye mer populær enn meg, mye penere enn meg, osv. Er annet eksempel er på vei hjem fra skolen en dag, og jeg ser hun og en annen, så jeg passer på å se en annen vei så vi kunne alle late som om vi ikke så hverandre. Men idet jeg går forbi roper hun navnet mitt og spør om jeg vil være med på theater rett etter skolen når det ikke er så mange der. Vanlig is når vi henger sammen er det I en gjeng med masse andre! En ting er å være blid og hyggelig når jeg er der, men hun går aktiv inn for at jeg skal komme føler jeg (mer enn de andre) selv om vi 1. Ikke er SÅ gode venner og 2. Jeg er ikke 100 % trygg rundt henne enda så det er ikke så gøy å være med meg, tro meg. Fortsatt litt av den awkward følelsen. Og 3. Som nevnt har hun masse venner og er penere og mer populær enn meg. Jeg får det bare ikke til å gå opp! Vil spørre, men vil ikke at hun skal skjønne hvilken taper jeg er (selv om hun mest sannsynlig alt har skjønt det) og derfor ikke vil henge med meg lengre... Hva tror dere? Anonymkode: 8393f...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg tror hun er et bra menneske som genuint liker deg. Anonymkode: 02025...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Del Skrevet 14. april 2016 Du har altfor dårlig selvtillitt kjære deg! Det hadde jeg også, og trodde at alle som ville være venn med meg bare var ute etter å mobbe meg mere (ble mobbet før i annet miljø) eller bruke meg. Jeg forble veldig tilbakeholden men disse nye vennene fortsatte å være venner, og når jeg møtte deres venner igjen fikk jeg ofte høre at "Åh, du virker som en så chill person! " "Hørt så mye bra om deg" osv , og nå etter flere år har jg faktisk begynt å innse at jeg er en ganske allright person og lett å like, selvom jeg ikke liker meg selv. Var den mest populære jenta på skolen som tok meg inn i "gjengen" også, vi hadde ikke engang noe særlig til felles, men de likte personligheten min og jeg fikk høre fra hun at det var så bra at jeg ikke var sånn jente som prøvde å ta guttene til andre, få oppmerksomhet, bare var snill og rå, osv. Var veldig skeptisk til om det var sant og tenkte hun hadde baktanker, men 6 år senere er hun fortsatt en av mine nærmeste venner og nå er jeg helt trygg på henne I n teatergruppe er folk flest tolerante og ikke fullt så sære som i f eks sminke/bærtemiljøer , så jeg tror du kan stole på at hun faktisk liker deg godt som venninde ! Anonymkode: 28b4a...31f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Del Skrevet 14. april 2016 Tipper det er en grunn til at hun har masse venner, for det virker som om at hun er tvers igjennom en snill og god person og liker mennesker. Det virker som at hun liker deg, og har lyst til kjenne deg. Du har ganske dårlig selvtillit, og selv om det er vanskelig i din alder så bør du begynne å tenke bedre om deg selv. Syns du virker relativt slem mot deg selv sånn som du beskriver deg selv i innlegget ditt. Syns du skal være åpen for dette nye vennskapet, for som du sier selv så har du savnet en gjeng å være sammen med. Anonymkode: 5e273...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #5 Del Skrevet 15. april 2016 Populære folk trenger også venner. Hun liker deg, og har lyst til å være mer med deg. Hvis du liker henne også, så synes jeg du skal legge skepsisen bak deg, og hive deg på! Kanskje dere blir venner for livet? Anonymkode: c50c2...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. april 2016 #6 Del Skrevet 15. april 2016 Det går faktisk an å være hyggelig og snill. Godt likt og omsorgsfull selv om man er populær og har mange venner. Hun vil helt klart være venn med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå