AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Skal hente valpen min om to dager og fant ut idag at flyselskaper som SAS og Widerøe ikke tillater ekstra håndbagasje om du flyr med valp i kabinen. Jeg flyr med Norwegian og de skriver ingenting om det.. Prøvde å ringe kundeservice, men de forsto ikke spørsmålet mitt Kan jeg ha med en ekstra sekk om jeg flyr med valp? Noen som vet? Anonymkode: 535d3...614
Pioner Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Når jeg hentet min (vi var to på reisen) talte den som håndbagasjen min. Det var forsåvidt ingen som sjekket om vi hadde mer bagasje med, men hva trenger du eventuelt å ha med? Hvor langt skal du reise? Vi hadde en liten skål og et teppe med til valpen ellers ingenting. Lommeboka kan du jo putte i lomma 😁
Feyfeyhey Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
onyx Skrevet 18. april 2016 #4 Skrevet 18. april 2016 Du får vel ha med veska di, men ikke ekstra bagasje som carry on koffert. Med andre ord må du sjekke inn resten av bagasjen din, om du har noen.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #5 Skrevet 18. april 2016 Den 14.4.2016 at 22.28, AnonymBruker skrev: Skal hente valpen min om to dager og fant ut idag at flyselskaper som SAS og Widerøe ikke tillater ekstra håndbagasje om du flyr med valp i kabinen. Jeg flyr med Norwegian og de skriver ingenting om det.. Prøvde å ringe kundeservice, men de forsto ikke spørsmålet mitt Kan jeg ha med en ekstra sekk om jeg flyr med valp? Noen som vet? Anonymkode: 535d3...614 Håper du har sørget for å si ifra at du har med valp på flyet. Kjipt om den ikke åfr være med. Anonymkode: fc34d...50f 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2016 #6 Skrevet 18. april 2016 De er aldri strenge på det med antall håndbagasje. Har fått med både cabin koffert og sekk jeg. Og når jeg reiste med pus i kabinen så hadde jeg også cabin koffert i tillegg. Anonymkode: cf4c5...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå