AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Hei.. Skal fatte meg kort! Jeg er født med krøller. Tok keratinbehandling hos Magic ned varighet på 5 mnd. Det ble spor av krøller etter endelig behandlig så jeg gikk tilbake og krevde ny behandling uten å betale mer for det. Fikk det og det resulterte i en dobling av varigheten på 10 måneder!!! Og jeg har FORTSATT rett hår (bortsett fra krøllesport nærmest hodebunn. Tar så ufattelig lang tid før krøllene er tilbake) Jeg har fått tynt hår de siste årene og oga det må jeg vaske det annenhver dag fordi keratin gjør håret fett.... siden jeg tok keratin har jeg bare sett masse brukne hårstrå og supersplitta tupper, ser ut som fuglevinger... Hvert hårstrå ser vare tynt og ufriskt ut... noen nesten gjennomsiktig.... Har beukt prod fra frisør (Goldwell) og idet siste kombinert med fukt (Macademia) håret har samtidig vokst på sitt lengste. Hva bør jeg gjøre?? Noen som har opplevd liknende??? Vil bare ha tilbake krøllene mine...ps spiser ellers sundt . Anonymkode: a20fa...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå