Holahoy Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Heisann. Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! ser frem til å høre fra deg ! 1
babygirl29 Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Den 14. april 2016 at 22.05, Holahoy skrev: Heisann. Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! ser frem til å høre fra deg ! Hei, jeg er interessert.
Converse Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Den 14. april 2016 at 22.05, Holahoy skrev: Heisann. Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! ser frem til å høre fra deg ! Hei! Er en jente på 25 år som ønsker å bli kjent med hyggelige jenter. Tar gjerne et glass vin, og er glad i å danse, men er ingen festløve lenger. Ellers er jeg som regel alltid blid og positiv, og har kanskje i overkant litt mye selvironi. Kan virke litt sjenert til å begynne med dersom jeg er med ukjente mennesker, men det går fort over. Send meg gjerne en PM dersom du vil prate :-)
Drømmespill Skrevet 17. mai 2016 #5 Skrevet 17. mai 2016 (endret) Hei! Er også 24 og bor i Oslo med samboer og en døv katt . Send gjerne en melding om du har lyst på flere å snakke med Endret 17. mai 2016 av Drømmespill skrivefeil
Paeonia Skrevet 3. juli 2016 #6 Skrevet 3. juli 2016 Hei! Er 25 år og bor i Akershus og jobber i Oppland. Dette hørtes absolutt interessant ut. Send meg gjerne en PM
Vippe Skrevet 6. juli 2016 #7 Skrevet 6. juli 2016 Den 16. mai 2016 at 0.05, Converse skrev: Hei! Er en jente på 25 år som ønsker å bli kjent med hyggelige jenter. Tar gjerne et glass vin, og er glad i å danse, men er ingen festløve lenger. Ellers er jeg som regel alltid blid og positiv, og har kanskje i overkant litt mye selvironi. Kan virke litt sjenert til å begynne med dersom jeg er med ukjente mennesker, men det går fort over. Send meg gjerne en PM dersom du vil prate :-) Jøss, du er den ett år yngre vesjonen av meg kan legge til at jeg er glad i friluftsliv, dyr og er avhengig av Outlander.
Vippe Skrevet 6. juli 2016 #9 Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, funginger skrev: Hva om vi arrangerer et felles treff? Det hadde vært gøy! 2
Paeonia Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 7 timer siden, Vippe skrev: Det hadde vært gøy! Enig!
Evameow Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 Jente på 25 som bor i Oslo. Høres ut om om dere er likesinnede:) Jeg blir også gjerne med på treff!
batwoman007 Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 Jente 21, og bor i Moss. Veldig positiv og glad! Blir også gjerne med på treff! :D
Bacon2015 Skrevet 28. august 2016 #15 Skrevet 28. august 2016 Ser det er en stund siden den e ble opprettet men jeg er gjerne med på treff Har laget et eget innlegg her om noen vil vite litt mer om meg
mauve Skrevet 21. oktober 2016 #16 Skrevet 21. oktober 2016 På 7/7/2016 den 1.26, Vippe skrev: Jøss, du er den ett år yngre vesjonen av meg kan legge til at jeg er glad i friluftsliv, dyr og er avhengig av Outlander. Outlander er en fantastisk serie! Jeg er selv 23 år, bodd to år i Oslo, og hadde vært fint med en større vennekrets i storbyen, send meg gjerne en PM På 4/14/2016 den 22.05, Holahoy skrev: Heisann. Etter å ha blitt lei av repetitive helger, og overfladiske vennskap - valgte jeg simpelthen å komme hit. Jeg ønsker å bli kjent med noen som genuint er intressert i et ordentlig vennskap. Som person er jeg åpen, positiv og initiativtakende. Om det er noen som er intressert å bli bedre kjent, så ta kontakt :), så kan vi snakke litt å bli bedre kjent. jeg dømmer ingen! ser frem til å høre fra deg ! Bare å sende PM
Cleopatra. Skrevet 21. oktober 2016 #17 Skrevet 21. oktober 2016 (endret) På 7.7.2016 den 1.28, funginger skrev: Hva om vi arrangerer et felles treff? Det er jeg også gjerne med på Edit; Ser nå at dette er en gammel tråd, men er vel aldri for sent med et treff Endret 21. oktober 2016 av Fireball
Gjest Terracotta Skrevet 21. oktober 2016 #18 Skrevet 21. oktober 2016 Nå ble jeg nysgjerrig - ble det noe av dette treffet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå