Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjeledamen
Skrevet

Noen som tror på sjelevenner (soulmates), at en spesiell er ment for oss?

Jeg tror litt på det, jeg... Tror det er neo me rpå gang mellom menneskene enn kjemi, sex, psykologi og tilfeldigheter...

Tror noen er ment for hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke på. Jeg tror ikke det finnes én eller flere personer ment bare for oss, jeg tror vi passer sammen med mange mennesker, på forskjellige måter. Noen har man mer kjemi med enn andre, men det krever mye mer enn kjemi og felles interesser for at forhold/vennskap skal vare.

Skrevet

Nei, jeg tror tverti mot at denne troen er det som gjør at mange kvinner går rundt og er enslige. De venter på den rette. De har en liste de krysser av for, og tikker han ikke alle boksene kan han jo ikke være den rette, ergo flakser de videre.

Hva om det var slik at det fantes ett menneske som passet for deg? Hva om dette mennesket var født i Kaukasus? Eller hva om han ble overkjørt i går? Skal du da gå resten av livet på jakt etter dette mennesket du tror du passer sammen med, men som ikke eksisterer?

Men jeg tror selvsagt at noen passer bedre sammen enn andre. Men jeg tror ikke det er så snevrt som at det bare er ett eneste menneske.

Kjærlighet er arbeid, innsats, respekt og omtenksomhet.

Skrevet

Jeg møtte min soulmate en helg jeg var på skitur. En danske! Vi var sammen hele helgen, snakket og snakket... Han var samboer i Danmark :-( Om vi var som skapt for hverandre vet jeg ikke...Men vi var meget "close"!!!

Men nå har jeg møtt min norske soulmate, og vi er gift! Og jeg kunne ikke fått det bedre :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...