AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg har aldri sagt dette til noen, men lurer så veldig på om noen andre har det på samme måte. Jeg fantaserer ekstremt mye og har mange "historier" som foregår i hue. Om jeg skal gå et sted/ta bussen etc. så fantaserer jeg meg vekk og forsvinner inn i en annen virkelighet. Jeg har en fantasi-historie som har foregått i nesten 15 år, hvor jeg fortsatt følger karakterenes utvikling osv. Jeg skriver også romaner og noveller og slik, skrev første roman da jeg var 12, men noen historier går "for fort" til å kunne skrive ned og det er disse som surrer og går i hue mitt. Er som å se på film. Jeg er ikke syk på noen måte, da jeg vet dette er fantasi og har full kontroll. Om jeg blir sliten av jobb eller andre ting kan jeg trenge å ta en pause å "se på filmen", for å samle krefter. Synes kanskje folk og fe kan bli litt mye til tider, så det er en måte å koble av. Skrivingen blir noe annet for da må jeg jobbe med historien, men de i hue kan jeg bare ta inn, om dere skjønner? Noen andre som opplever dette? Føler det bare er meg, som er grunnen til at jeg aldri har sagt dette til noen, selv ikke kjæresten, men håper virkelig vi er flere Anonymkode: db48f...a8b 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Pleier å gjøre det selv, gjerne på bussen med musikk i ørene. Men istedenfor bøker og sånt, så er det musikkvideoer for min del. Triste og glade, kommer an på humøret. Er ikke noe å skamme seg over en livlig fantasi. Andre har det, andre ikke. Anonymkode: 7cea4...a60 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sagt dette til noen, men lurer så veldig på om noen andre har det på samme måte. Jeg fantaserer ekstremt mye og har mange "historier" som foregår i hue. Om jeg skal gå et sted/ta bussen etc. så fantaserer jeg meg vekk og forsvinner inn i en annen virkelighet. Jeg har en fantasi-historie som har foregått i nesten 15 år, hvor jeg fortsatt følger karakterenes utvikling osv. Jeg skriver også romaner og noveller og slik, skrev første roman da jeg var 12, men noen historier går "for fort" til å kunne skrive ned og det er disse som surrer og går i hue mitt. Er som å se på film. Jeg er ikke syk på noen måte, da jeg vet dette er fantasi og har full kontroll. Om jeg blir sliten av jobb eller andre ting kan jeg trenge å ta en pause å "se på filmen", for å samle krefter. Synes kanskje folk og fe kan bli litt mye til tider, så det er en måte å koble av. Skrivingen blir noe annet for da må jeg jobbe med historien, men de i hue kan jeg bare ta inn, om dere skjønner? Noen andre som opplever dette? Føler det bare er meg, som er grunnen til at jeg aldri har sagt dette til noen, selv ikke kjæresten, men håper virkelig vi er flere Anonymkode: db48f...a8b Jeg gjør det samme Anonymkode: 00384...2cd 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Jeg er lik! Så merkelig. Jeg har aldri møtt noen i samme situasjon. Fra så lenge jeg kan huske, har samme historien pågått i hodet mitt. Andre mindre historier kverner også. Jeg har skrevet flere romaner, noveller, og skriver stadig. Jeg har en "hovedhistorie" i fantasien, som jeg begynte å skrive ned for få år siden. Den er på godt over 6000 sider, og kommer nok aldri til å ende... Jeg er dessverre fryktelig distrè, og jeg tror det kommer av dette. Vansker for å konsentrere meg. Vil være alene i "spennende" tider. Jeg var den store dagdrømmeren hele grunnskolen. Men det er enkel underholdning og super avkobling. Anonymkode: fd5ff...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lik! Så merkelig. Jeg har aldri møtt noen i samme situasjon. Fra så lenge jeg kan huske, har samme historien pågått i hodet mitt. Andre mindre historier kverner også. Jeg har skrevet flere romaner, noveller, og skriver stadig. Jeg har en "hovedhistorie" i fantasien, som jeg begynte å skrive ned for få år siden. Den er på godt over 6000 sider, og kommer nok aldri til å ende... Jeg er dessverre fryktelig distrè, og jeg tror det kommer av dette. Vansker for å konsentrere meg. Vil være alene i "spennende" tider. Jeg var den store dagdrømmeren hele grunnskolen. Men det er enkel underholdning og super avkobling. Anonymkode: fd5ff...6b0 Hei, jeg som er ts! Så spennende at det er flere som har det sånn! Håpet virkelig det Heldig du er som får til å skrive ned "hovedhistorien", det klarer ikke jeg siden den som sagt går "for fort", om du skjønner? Hadde nok bare blitt et stort virrvarr om jeg hadde prøvd. Holder på med en roman nå da, som ikke har noe med hovedhistorien å gjøre. Jeg kan også være veldig distre, og om jeg er i fantasien så kan folk snakke til meg uten at jeg ser eller hører noen ting, men blir fort snappet ut av det, så er heldigvis ikke gal men blir nok sett på som litt spesiell ja, har hørt det noen ganger. Eksen sa det var noe ved meg som var veldig kleint, men klarte ikke sette fingeren på det. Var nok dette Anonymkode: db48f...a8b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Tror faktisk de fleste gjør det der, man snakker bare ikke om det fordi det er litt småkleint og "rart" på en måte. Selv snakker jeg og venninnene om det hele tiden, og hvis vi trener sammen, sitter på bussen eller kjører så blir det innomellom sagt "skal drømme meg bort litt og lage historier i huet, snakkes når vi er fremme" Har spurt "tilfeldige" folk jeg kom i prat med før om det også av ren nysgjerrighet, alle svarte noe ala' "haha seriøst, ja men visste ikke at andre gjorde det, trodde jeg var smågal eller noe" . for min del er det fantasi hendelser som aldri kommer til å skje, urealistiske fremtidsdrømmer/historier, musikkvideoer og lingnene Så slapp av, er "normalt" selvom det kanskje føles litt merkelig. Anonymkode: 3006f...5cb 2
amalie3010 Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 Hahah jeg kjenner meg så godt igjen, jeg snakker til og med høyt med meg selv inne i min fantaserende verden... Det er vell bare hjernen som øver seg holdt jeg på å si, er ikke noe unormalt vil jeg tro! 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Hender jeg bygger videre på historier fra drømmer, at etter jeg har våknet ligger jeg og tenker på hva som kunne skje videre. Hender også jeg fantaserer litt som du beskrivelsen om kvelden, men da er jeg 'hovedperson', fantaserer om at noen kidnapper meg fordi de elsker meg, den slags (er jeg veldig sær?) Selvsagt ikke noe jeg håper kommer til å skje, det er bare submissive-rollen min som fantaserer litt hehe Har jeg en god historie da kan jeg fantasere om samme historie flere netter etter hverandre. Anonymkode: bd33b...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå