Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg må fjerne en tørket vannfast malingflekk fra en bukse.. hvordan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 er det ingen som har noen tips? sambo er sinna som bare det fordi jeg sølte maling på buksen hans i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 whitesprite eller aceton. Kommer litt an på, det kan bleke buksen. bør sjekke at buksen tåler det på en plass som ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 25. oktober 2004 #4 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ring gratis telefon til lilleborg, der sitter det nok npen som har greie på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThereseF ikke innlogget Skrevet 26. oktober 2004 #5 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har brukt Lynol på klær som har fått maling på. Men jeg har gjort det med en gang da... og kasta klærne rett i vaskemaskina etterpå... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 26. oktober 2004 #6 Del Skrevet 26. oktober 2004 I fargehandelen får du kjøpt midler som er sterkere enn white spirit men ikke så voldsomme som lynol/aceton. Limfjerner kan funke. Rens, gni med zalo og skyll godt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #7 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva med malingsfjerner? Har aldri prøvd på klær, men har brukt duxola på lister med godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2004 #8 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har brukt "Myk Jens" til å fjerne maling fra møbler, men dette var skinnmøbler. Fåes kjøpt hos fargehandelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå