AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Til menn: Hvis du er romantisk interessert i en venninne du har hatt i lengre tid, hva er isåfall tegn på dette? Altså dersom du ikke sier det rett ut. - Graden av kontakt? Hvor ofte etc. - Hva dere to gjør sammen? - Gjør ting sammen på tomannshånd? - At du er åpen og forteller ting til henne som du ikke deler med andre? - At hun er din næreste venn? - Viser tegn til sjalusi ved snakk om andre menn? - Annet? Anonymkode: 7afa0...5dd
Gjest Trollkarlen Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Jeg hadde helt klart ønsket å være med henne uten noen andre, og en viss grad sjalusi hadde kommet frem ved snakk om andre menn.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Var lenge forelsket i en god venninne, beste man gjør er Og få henne ut av livet så man kan møte noen som føler det samme tilbake, Anonymkode: dfde5...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var lenge forelsket i en god venninne, beste man gjør er Og få henne ut av livet så man kan møte noen som føler det samme tilbake, Anonymkode: dfde5...5a7 Skjønner den. Fortalte du henne at du var interessert? Hvordan oppførte du deg mot henne i tiden før du fortalte? Anonymkode: 7afa0...5dd 1
Okapi Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Snakker mye med henne, inviterer henne med på ting, men prøver å late som om jeg ikke er interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 8 timer siden, Okapi skrev: Snakker mye med henne, inviterer henne med på ting, men prøver å late som om jeg ikke er interessert. Så du lar henne ta alt initiativ? Gjør de det? Hvordan later du som du ikke er interessert? Bare oppfører deg som en venn? Eller er det noe med det du sier også? Anonymkode: 7afa0...5dd
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Til menn: Hvis du er romantisk interessert i en venninne du har hatt i lengre tid, hva er isåfall tegn på dette? Altså dersom du ikke sier det rett ut. - Graden av kontakt? Hvor ofte etc. - Hva dere to gjør sammen? - Gjør ting sammen på tomannshånd? - At du er åpen og forteller ting til henne som du ikke deler med andre? - At hun er din næreste venn? - Viser tegn til sjalusi ved snakk om andre menn? - Annet? Anonymkode: 7afa0...5dd Menn kan ikke være venner med kvinnfolk ..selv om det går motsatt. Det kan virke som de bare vil være venner men det ligger alltids en seksuell intensjon bak det. Ei heller er de ærlige med seg selv - før eller siden må de erkjenne ovenfor venninnen at de har utviklet følelser og da avsluttes vennskapet fra hennes side. Er synderen av denne selv helt opp til jeg var 30år nesten. Som flere også innrømmer her inne. Alt blir bare helt feil. Det er heller ikke slik at vi mannfolk tenker følgende når vi ser ei heit dame på byn - "åhh se hun ja ..skal ta motet til meg å se om jeg kan bli venn med henne ikveld - bare "venn altså" ikke noe mer. Å ha ei venninne som forteller oss hvor fantastiske vi er osv osv mens vi innerst inne lurer på hvorfor hun blir sammen med alle andre mannfolk enn oss blir også rimelig falskt. Anonymkode: eaf0e...1de
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn kan ikke være venner med kvinnfolk ..selv om det går motsatt. Det kan virke som de bare vil være venner men det ligger alltids en seksuell intensjon bak det. Ei heller er de ærlige med seg selv - før eller siden må de erkjenne ovenfor venninnen at de har utviklet følelser og da avsluttes vennskapet fra hennes side. Er synderen av denne selv helt opp til jeg var 30år nesten. Som flere også innrømmer her inne. Alt blir bare helt feil. Det er heller ikke slik at vi mannfolk tenker følgende når vi ser ei heit dame på byn - "åhh se hun ja ..skal ta motet til meg å se om jeg kan bli venn med henne ikveld - bare "venn altså" ikke noe mer. Å ha ei venninne som forteller oss hvor fantastiske vi er osv osv mens vi innerst inne lurer på hvorfor hun blir sammen med alle andre mannfolk enn oss blir også rimelig falskt. Anonymkode: eaf0e...1de Vennskap mellom menn og kvinner starter da stort sett ikke via at mannen ser ei 'heit' dame på byen. Hva med nære vennskap som har bygget seg opp over tid gjennom felles interesser? Kan menn ikke ha slike med kvinner? Anonymkode: 7afa0...5dd 3
Okapi Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du lar henne ta alt initiativ? Gjør de det? Hvordan later du som du ikke er interessert? Bare oppfører deg som en venn? Eller er det noe med det du sier også? Anonymkode: 7afa0...5dd Ja. Stort sett er de jo ikke interessert uansett. Men ja, oppfører meg vel som en venn.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner starter da stort sett ikke via at mannen ser ei 'heit' dame på byen. Hva med nære vennskap som har bygget seg opp over tid gjennom felles interesser? Kan menn ikke ha slike med kvinner? Anonymkode: 7afa0...5dd Nei men om han ser dama som heit andre steder også i hverdagen eller andre sammenhengen så blir ikke tankegangen annerledes. Nære vennskap ? eneste grunnen mannen er i vennskap med kvinnen er at han håper at en dag så skal hun se han og bare han slik at det kan bli de 2. Men det skjer jo aldri - så blir de skuffa og sier at det ikke lengre går for at de har utviklet følelser. Og hun som hele tiden har fortalt han hvor fantastisk og snill han er ...likevel vil hun ikke bli dama hans ?? og han tenker "bu bu jo men alle kvinnfolk på #KG skriver jo at de vil ha snille menn ..." Fatter du ? Anonymkode: eaf0e...1de
Charmander Skrevet 15. april 2016 #11 Skrevet 15. april 2016 Deler informasjon som veldig få vet om meg. Tar hun med på restaurant / opplevelser Gjør ting med hun utenom bare det å ha sex Trene sammen 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner starter da stort sett ikke via at mannen ser ei 'heit' dame på byen. Hva med nære vennskap som har bygget seg opp over tid gjennom felles interesser? Kan menn ikke ha slike med kvinner? Anonymkode: 7afa0...5dd Det er helt korrekt, et vennskap kan ikke starte på premissen om at en mann ser en dame han har lyst på seksuelt. Jeg har flere venninner, noen nærmere enn andre. En er med på ferier med familien, feiret påske sammen og henger sammen som venner og det har aldri vært noe seksuelt. Jeg tror ikke alle menn kan ha slike forhold, for noen får følelser for jenter. Om du omgås mye med mange jenter og har flere valg mtp jenter du f. eks har sex med tror jeg du fint kan ha venninne forhold. Om du er en gutt som omgås med lite jenter og har få seksuelle partnere tror jeg vennskap slik kan være vanskelig. Kun broscience dette.. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #12 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, Charmander skrev: Deler informasjon som veldig få vet om meg. Tar hun med på restaurant / opplevelser Gjør ting med hun utenom bare det å ha sex Trene sammen Det er helt korrekt, et vennskap kan ikke starte på premissen om at en mann ser en dame han har lyst på seksuelt. Jeg har flere venninner, noen nærmere enn andre. En er med på ferier med familien, feiret påske sammen og henger sammen som venner og det har aldri vært noe seksuelt. Jeg tror ikke alle menn kan ha slike forhold, for noen får følelser for jenter. Om du omgås mye med mange jenter og har flere valg mtp jenter du f. eks har sex med tror jeg du fint kan ha venninne forhold. Om du er en gutt som omgås med lite jenter og har få seksuelle partnere tror jeg vennskap slik kan være vanskelig. Kun broscience dette.. Digger det, kan se for meg at det dukke opp artikkler å sånn Anonymkode: c1203...b70
John_Felipe Skrevet 15. april 2016 #13 Skrevet 15. april 2016 Hadde en sånn venninne en gang....Vi var sammen veldig ofte selv om vi begge hadde kjæreste, vi var jo bestevenner. Vi så mye film/serier sammen hos meg eller henne,samme seng/sofa under samme dyne/teppe. Vi kunne stryke hverandre på armen, gi hverandre hodemassasje helt naturlig uten at det betydde noe enn at vi slappet av. Vi dro på kaffeer, spiste, gikk på turer,trente sammen, altså vi kunne gjør alt og ingenting men forsatt trives i hverandres selskap. <---- Og her hadde jeg ik følelser for henne en gang! Med henne kunne jeg snakke om ting jeg ik kunne med mine kompiser. Fant ik ut at jeg likte henne litt mer som en venn før det tok slutt med min kjæreste..Jeg lot alltid som jeg ikke likte henne og prøvde å skjule det mest mulig! Jeg tenkte bare at jeg var utrolig heldig som hadde en helt nydelig jente som en kjempe god venninne! Jeg lo og spilte alltid med når hun snakket om andre gutter, men innerst inne var det som noen stakk en kniv i meg..Ofte var smilet og de store lyseblå øynene hennes nok for å få min verden til å stoppe opp i ET LANGT SEKUND! Få en melding eller høre stemmen hennes fikk meg til å smile inni meg på en helt rar måte og resten av dagen var bare flott! Jeg visste at jeg var i trøbbel, jeg var forelska i min bestevenninne At hun hadde en kjæreste var nesten en bra ting tenkte jeg, da slapp jeg å være kjæresten hennes og vi kunne forsette å gjøre ting sammen. Jeg bestemte meg for å aldri fortelle henne at jeg likte henne, ville ik ødelegge det vi hadde. Vi var veldig gode venner i nesten 3 år og hang alltid sammen, vi begge hadde hatt forskjellige kjærester. Hver gang jeg møtte ei ny jente klarte jeg alltid å putte mine følelser for henne i sjakk, men hver gang det tok slutt våknet disse følelsene igjen... 2 år som bestevenner og single dro vi på byen, no vi har gjort så ofte før. Vi elsker dansegulvet begge 2 og vi danser ganske dirty og tett inntil hverandre, no som er helt vanlig for oss når vi har det gøy! Sett med andre øyner kan det virke som vi er et nyforelska par, noe mange hadde sagt før men vi lo alltid bare av det..natten endte hos meg og her skjedde det noe som jeg ik forventa i det hele TATT! Hun var så aggresiv og sinna og skrek hele tiden "DU ER SÅ DUM! DIN DUSTING, SÅ DUM SÅ DUM" jeg bare wtf, hva har jeg gjort galt..... Sikker på at naboen hørte henne og trodde vi kranglet...Det rant et par tårer fra henne og jeg har aldri glemt de ordene hun sa: "Du er så dum (navnet mitt), kan du ik skjønne at jeg alltid har likt deg?? det har ALLTID vært deg!" Jupppp. jeg var en dust, jeg var helt stum og fikk sjokk! Hun kysset meg og dette er idag forsatt det beste kysset jeg noen gang har hatt! Det tok hele 2 år før vi kysset for 1. gang selv om vi begge hadde likt hverandre en god stund uten å vite det. Vi hadde sex denne natten,utrolig bra sex Du vet.... Sex er kjempe deilig, men dette var helt annerledes, det var ubskrivelig godt og helt himmelsk! Vi hadde noen fine uker sammen men desverre var avstanden mellom oss for stor. Hun flyttet til utlandet for å gjøre ferdig studiene og jeg flyttet til en annen by, sakte mistet vi kontakten og gikk videre i livet. Har ikke sett henne siden 2014 og lurer en sjelden gang iblant på hvordan hun har det... 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #14 Skrevet 15. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn kan ikke være venner med kvinnfolk ..selv om det går motsatt. Det kan virke som de bare vil være venner men det ligger alltids en seksuell intensjon bak det. Ei heller er de ærlige med seg selv - før eller siden må de erkjenne ovenfor venninnen at de har utviklet følelser og da avsluttes vennskapet fra hennes side. Er synderen av denne selv helt opp til jeg var 30år nesten. Som flere også innrømmer her inne. Alt blir bare helt feil. Det er heller ikke slik at vi mannfolk tenker følgende når vi ser ei heit dame på byn - "åhh se hun ja ..skal ta motet til meg å se om jeg kan bli venn med henne ikveld - bare "venn altså" ikke noe mer. Å ha ei venninne som forteller oss hvor fantastiske vi er osv osv mens vi innerst inne lurer på hvorfor hun blir sammen med alle andre mannfolk enn oss blir også rimelig falskt. Anonymkode: eaf0e...1de 2 motsatte kjønn kan ik bare være venner. Er alltid den ene el andre som liker den andre, eller at begge liker hverandre. Har hatt ca 8 slike venninner. Enten likte jeg en av dem eller så likte de meg. Som oftest endte det med sex og det ble aldri det sammen igjen... Anonymkode: c93fe...3f7
Charmander Skrevet 15. april 2016 #15 Skrevet 15. april 2016 5 minutter siden, John_Felipe skrev: .... Ble faktisk litt rørt av det. Det var litt vel søtt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #16 Skrevet 15. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner starter da stort sett ikke via at mannen ser ei 'heit' dame på byen. Hva med nære vennskap som har bygget seg opp over tid gjennom felles interesser? Kan menn ikke ha slike med kvinner? Anonymkode: 7afa0...5dd Uansett så er det veldig sjelden at menn og damer bare kan være venner Anonymkode: c93fe...3f7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #17 Skrevet 15. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 motsatte kjønn kan ik bare være venner. Er alltid den ene el andre som liker den andre, eller at begge liker hverandre. Har hatt ca 8 slike venninner. Enten likte jeg en av dem eller så likte de meg. Som oftest endte det med sex og det ble aldri det sammen igjen... Anonymkode: c93fe...3f7 Er jo det jeg også sa ....? skjønner ikke helt Anonymkode: eaf0e...1de
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #18 Skrevet 15. april 2016 2 timer siden, John_Felipe skrev: Hadde en sånn venninne en gang....Vi var sammen veldig ofte selv om vi begge hadde kjæreste, vi var jo bestevenner. Vi så mye film/serier sammen hos meg eller henne,samme seng/sofa under samme dyne/teppe. Vi kunne stryke hverandre på armen, gi hverandre hodemassasje helt naturlig uten at det betydde noe enn at vi slappet av. Vi dro på kaffeer, spiste, gikk på turer,trente sammen, altså vi kunne gjør alt og ingenting men forsatt trives i hverandres selskap. <---- Og her hadde jeg ik følelser for henne en gang! Med henne kunne jeg snakke om ting jeg ik kunne med mine kompiser. Fant ik ut at jeg likte henne litt mer som en venn før det tok slutt med min kjæreste..Jeg lot alltid som jeg ikke likte henne og prøvde å skjule det mest mulig! Jeg tenkte bare at jeg var utrolig heldig som hadde en helt nydelig jente som en kjempe god venninne! Jeg lo og spilte alltid med når hun snakket om andre gutter, men innerst inne var det som noen stakk en kniv i meg..Ofte var smilet og de store lyseblå øynene hennes nok for å få min verden til å stoppe opp i ET LANGT SEKUND! Få en melding eller høre stemmen hennes fikk meg til å smile inni meg på en helt rar måte og resten av dagen var bare flott! Jeg visste at jeg var i trøbbel, jeg var forelska i min bestevenninne At hun hadde en kjæreste var nesten en bra ting tenkte jeg, da slapp jeg å være kjæresten hennes og vi kunne forsette å gjøre ting sammen. Jeg bestemte meg for å aldri fortelle henne at jeg likte henne, ville ik ødelegge det vi hadde. Vi var veldig gode venner i nesten 3 år og hang alltid sammen, vi begge hadde hatt forskjellige kjærester. Hver gang jeg møtte ei ny jente klarte jeg alltid å putte mine følelser for henne i sjakk, men hver gang det tok slutt våknet disse følelsene igjen... 2 år som bestevenner og single dro vi på byen, no vi har gjort så ofte før. Vi elsker dansegulvet begge 2 og vi danser ganske dirty og tett inntil hverandre, no som er helt vanlig for oss når vi har det gøy! Sett med andre øyner kan det virke som vi er et nyforelska par, noe mange hadde sagt før men vi lo alltid bare av det..natten endte hos meg og her skjedde det noe som jeg ik forventa i det hele TATT! Hun var så aggresiv og sinna og skrek hele tiden "DU ER SÅ DUM! DIN DUSTING, SÅ DUM SÅ DUM" jeg bare wtf, hva har jeg gjort galt..... Sikker på at naboen hørte henne og trodde vi kranglet...Det rant et par tårer fra henne og jeg har aldri glemt de ordene hun sa: "Du er så dum (navnet mitt), kan du ik skjønne at jeg alltid har likt deg?? det har ALLTID vært deg!" Jupppp. jeg var en dust, jeg var helt stum og fikk sjokk! Hun kysset meg og dette er idag forsatt det beste kysset jeg noen gang har hatt! Det tok hele 2 år før vi kysset for 1. gang selv om vi begge hadde likt hverandre en god stund uten å vite det. Vi hadde sex denne natten,utrolig bra sex Du vet.... Sex er kjempe deilig, men dette var helt annerledes, det var ubskrivelig godt og helt himmelsk! Vi hadde noen fine uker sammen men desverre var avstanden mellom oss for stor. Hun flyttet til utlandet for å gjøre ferdig studiene og jeg flyttet til en annen by, sakte mistet vi kontakten og gikk videre i livet. Har ikke sett henne siden 2014 og lurer en sjelden gang iblant på hvordan hun har det... Dette viser og illustrerer veldig mye mine poenger - med at mannfolk ihvertfall ikke bare kan være venner. Det ligger alltids et håp eller en intensjon bak dypt der inne om at en skal bli sammen en dag. Men man lurer seg selv ofte i lang lang tid først ..for å kaste vekk noen dyrbare år der også. Kvinnfolk kan man ikke forvente tar oppgjøret og initiativet slik som du beskriver hun gjorde etter 3år. De er bare tiltaksløse og passive av natur nesten uansett. De blir sammen med sjarmøren som sjarmerer dem mest og vet å trykke på de rette knappene. Anonymkode: eaf0e...1de
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #19 Skrevet 15. april 2016 Jeg er redd for å bli avvist. Bør jeg ta sjansen likevel? Hva skal jeg si? Risikerer her å miste min beste venn. ts Anonymkode: 7afa0...5dd
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #20 Skrevet 15. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for å bli avvist. Bør jeg ta sjansen likevel? Hva skal jeg si? Risikerer her å miste min beste venn. ts Anonymkode: 7afa0...5dd Personlig tror jeg han tar det bedre enn du tror. Det er kvinner som freaker mest ut når mannen kommer med tilnærmelser, menn blir i større grad overrasket. Du mister nok ikke han som venn du. Anonymkode: 19811...0be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå