Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg øsker tips om strømpebukser av bra kvalitet, og som ikke sklir ned. Mellom 20-40 den svarte. Liker egentlig de på H&M, de sklir overhodet ikke ned, sitter veldig godt på meg. Men de jeg kjøpte nå i 40 den, er jo ødelagt etter 2 gangers bruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt generelt kan jeg anbefale deg å prøve Wolford og Oroblu, de sier godt og holder seg vask etter vask, og tåler litt før de rakner eller får merker.

Oroblu selges overalt om dagen ser jeg, mens Wolford selges av de litt mer spesialiserte butikkene.

Enjoy,

Vantage

• Liker 4
Skrevet

Eg har hatt wolfordsyrømpebuksene mine i 5 år, og dei er nesten like fine som dei var når dei var nye! 

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar. Da skal jeg prøve de to merkene.

Skrevet

De to merkene synes jeg og er best. Wolford er vel den aller beste.

I litt tykkere strømper og i tynne ullstrømper er Falke de beste.

• Liker 2
Skrevet

Og Calvin Klein sine er kjempegode. Noen av de har en tynn gummikant øverst så de ikke skal skli ned. 

Skrevet

Av de mer rimelige synes jeg faktisk at Pierre Robert er ganske gode. De sklir ikke, og holder seg bedre enn HM og Lindex sine. 

• Liker 1
Skrevet
Den 14. april 2016 at 19.57, momo skrev:

Jeg øsker tips om strømpebukser av bra kvalitet, og som ikke sklir ned. Mellom 20-40 den svarte. Liker egentlig de på H&M, de sklir overhodet ikke ned, sitter veldig godt på meg. Men de jeg kjøpte nå i 40 den, er jo ødelagt etter 2 gangers bruk.

Som sagt over her, Wolford og Oroblu er topp. Bor du ikke nær en forretning som selger Wolford, går det helt fint å kjøpe fra Wolfordshop i Hegdehaugsveien i Oslo ☺️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer også for Pierre Robert av de rimeligere. Spesielt 40 DEN, jeg har på et par nå som er vasket sikkert for 10. gang, og de har ikke mistet noe merkbart i elastisiten, og har ikke nupper. De gangene jeg ødelegger disse er om neglene mine, smykkene mine hekter seg fast, eller jeg river dem på en skarp kant et sted. 

Anonymkode: 81a62...fd9

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også mye Pierre Robert. Holder seg fint i vask og som AB fd9 blir de sjeldent ødelagt med mindre jeg hekter de i noe. Skal jeg ha høyere denier kjøper jeg gjerne hos Cubus 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svarene. Var på danskebåten i helgen, så har handlet hele 9 Wolford strømpebukser. Og 2 av de, var så fantastiske, gikk hele dagen med de i København, og de sklei ikke ned en eneste gang, og var så myke og gode og ha på. Men kjøpte et annet par, som jeg gikk med i dag, og har aldri opplevd en strømpebukse som sklir mer ned. Man drar den opp, og kjenner den bare sklir ned igjen. Bare synes det er rart, da det er samme merket, samme størrelse, bare annen modell. Men begge var 50 den.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...