Gå til innhold

Hvilket apparat/dings er du mest glad i på kjøkkenet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt mange forskjellige gjennom en del år og har brukt dem innimellom, men da jeg fikk juiceren i hus begynte en helt ny tidsregning for min del. Den står fremme hele tiden og blir brukt nesten hver dag. 

Har du en favoritt som du ikke ville ha vært uten?   Hva angrer du på at du kjøpte?  
Hva drømmer du om å skaffe deg "for da blir det så mye enklere og morsommere å lage mat"?  

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Favoritt; Microen

Angrer på; ingenting.

Ønsker meg? Tror jeg har nok av alt. 

Anonymkode: 25ea6...a45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Oppvaskmaskin. 

Anonymkode: 90624...ab6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen apparat/ dings...

Men jeg ønsker meg en kokk! :kokk::spise:

Anonymkode: 627fb...c08

• Liker 3
Gjest GulSol
Skrevet

Elsker: Kaffimaskinen.  

Hater: Riskokeren. 

Ønsker meg: Ny smoothieblender. 

Foruten om hvitevarer, selvfølgelig. Elsker dem også, men det er ikke en "apperatdings". 

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Er kjempeglad i kjøkkenvekta mi!

Ønsker meg en slik Nutribullet/ smoothiemaskin som man bare setter på topplokket som har rotorbladet i seg og popper på maskinen. 

Skrevet

Pannekakejernet har blitt en favoritt her i huset. Fikk det til jul og var sikker på at det skulle bli skapfyll. Men med huset fullt av egne og andres barn har det gjort livet mye enklere. Steker raskt, jevnt og fint på begge sider samtidig og piper når pannekaka er ferdig sånn at man kan gjøre litt annet innimellom. 

Angrer på en alt for dyr og avansert kaffemaskin og hadde ikke klart meg uten oppvaskmaskinen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kaffetrakteren og kjøkkenvekta.

Anonymkode: ec24e...9fa

• Liker 1
Skrevet

Elsker kenwooden min med tilbehør. Har blender, kjøttkvern og foodprocessor til den.

Angrer ikke på noe.

Ønsker meg SousVide-maskin og vakumpakker. 

• Liker 1
Skrevet

Kaffemaskinen og pizzastekeren er mine yndlingsdingser på kjøkkenet. Sånn utenom oppvaskmaskin og kjøleskap:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Oppvaskmaskin. Ingen over, ingen på siden. Det står til enhver tid minst 7 ulike maskiner på benken min, hvilket gjør at det er greit å ha stor benk.

Jeg kunne tenkt meg en Sous Vide maskin, og så hadde vi i gamle dager en bordgrill som ble brukt til ostesmørbrød og gratinering, som jeg savner av og til. Neste komfyr blir også mere avansert. 

Eneste som har sagt takk for seg her, og derfor kan regnes som angrer, er en brødbakemaskin.  

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, augustmami skrev:

Elsker: Kaffimaskinen.  

Hater: Riskokeren. 

Ønsker meg: Ny smoothieblender. 

Foruten om hvitevarer, selvfølgelig. Elsker dem også, men det er ikke en "apperatdings". 

Coop xtra har tilbud på smoothiemaskin fra obh nordica nå:-) 199kr. Jeg ble kjempefornøyd med min :-)

Skrevet

Oppvaskmaskina er uten tvil favoritten.

Gjest Northernlight
Skrevet

Liker juiceren, foodprosessoren, vaffeljernet og stavmiksersettet godt og det brukes ganske ofte. Toastjern og brødristeren kunne jeg egentlig klart meg uten, men brukes litt nå og da. Kaffekvernen og presskanne og kaffetrakter kan jeg ikke leve uten. brødbakemasina og frityrkokeren har jeg kastet for det ble aldri brukt og resultatene var ikke så bra.

Skrevet

Elsker grønnsakskutteren 

Skrevet

Elsker nespressomaskina mi og stavmikseren, skulle ønske jeg hadde oppvaskmaskin og en kenwood/kjøkkenmaskin. 

Gjest GulSol
Skrevet
58 minutter siden, Ingride skrev:

Coop xtra har tilbud på smoothiemaskin fra obh nordica nå:-) 199kr. Jeg ble kjempefornøyd med min :-)

Akkurat den jeg tenker å kjøpe, hadde den før og var veldig fornøyd, så forsvant den i en flytting.. Føler gul er fargen for denne gang, får løpe å kjøpe :)

Skrevet

Det beste er nok oppvaskmaskinen, kaffemaskinen og stavmikseren. 

Angrer vel ikke på noe, men vi har en sånn salatslynge med greier som vi ikke har brukt enda. Fikk i gave. 

Ønsker meg juicer. 

Skrevet

Elsker: Vannkokeren min. Jeg ville ikke likt å være uten min kjære Kenwood med eltekrok og kjøttkvern.

Hater: En leirgryte uten lokk som bare tar opp skapplass. Jeg bruker den til å oppbevare brukte bakepapir i, men det hadde vært mer plasseffektivt å ha bakepapiret uten leirgryta. 

Ønsker meg: En håndmikser. Riktignok er det veldig god trening å piske eggedosis og krem for hånd, men det tar tid. Å piske smør og sukker hvit er det bare å glemme. Kanskje jeg får plass hvis jeg kvitter meg med leirgryta.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Elsker grønnsakskutteren 

Hvilken har du da? :)

Anonymkode: 01f16...db8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...