Gå til innhold

Møte noen fra Sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket en del med en fyr på Sukker i 3-4 måneder nå, og vi har hverandre på Snapchat. Vi sender ingen bilder av oss selv, men ting vi driver med, eller så snakker vi bare på chatten der. Vi har hverandre på Skype også, men der er jeg ikke så ofte. Vi har en god del til felles, vi er jevngamle (23 år) og han har spurt om vi skal møtes en gang. Jeg har mye å gjøre om dagen, men har veldig lyst til å møte han. 

Problemet er at jeg har en slags "sperre" for å møte noen fra nettet. Jeg har aldri møtt noen fra nettet før, og jeg synes det er litt skummelt. Jeg er også litt usikker på meg selv, og har ikke verdens beste selvtillit. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre, men jeg har jo lyst til å møte han. Det er kanskje ikke noe stort problem, men det føles som en kneik jeg må komme over, før jeg tør å møte han. Er det noen andre som har eller er i samme båt? Er det bare å hoppe i det å møte han? 

Anonymkode: b6839...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er forskjellen mellom å møte noen via nettet kontra andre plasser? Via nettet så får du ihvertfall en generell feeling på hvordan de er og du vet mer om de enn folk du hadde møtt ute på byen.

Møt hverandre på en kafe eller noe sånt, så kan dere jo avtale om dere skal møtes igjen siden, er ikke verre.

• Liker 1
Gjest Vinblomst
Skrevet

Hopp i det, du har ingenting å tape.

Hvis daten ikke går bra har du blitt en erfaring rikere.

Jeg har hatt noen kleine dater med gutter jeg har møtt på nettet, men ingen jeg angrer på :)

Skrevet

Jeg gikk på date med en fra sukker for noen år siden. Vi har nå hus og barn og til sommeren gifter gifter vi oss. Angrer ikke et sekund.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du på sukker om det ikke er for å møte noen? Det er jo hele poenget!

Anonymkode: 65920...6e5

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Drikk deg full først, hjelper alltid for meg :P

*ironivarsel... litt i hvert fall

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere møtes en offentlig plass skulle det ikke være noe problem å møte noen fra nett? Men jeg skjønner tankegangen din, og kunne aldri funnet på å møtt noen hjemme hos noen i tilfelle det skulle vise seg å være en helt annen person enn hvem jeg har trodd jeg har chattet med:P Jeg har aldri møtt noen fra nett før, men var med ei venninne en gang da vi var yngre. Nå har de vært sammen i 12-13 år, gift og hele pakka :) Så du har vel ingenting å tape på det?

Anonymkode: 9d9bf...274

AnonymBruker
Skrevet
Den 14. april 2016 at 19.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har snakket en del med en fyr på Sukker i 3-4 måneder nå, og vi har hverandre på Snapchat. Vi sender ingen bilder av oss selv, men ting vi driver med, eller så snakker vi bare på chatten der. Vi har hverandre på Skype også, men der er jeg ikke så ofte. Vi har en god del til felles, vi er jevngamle (23 år) og han har spurt om vi skal møtes en gang. Jeg har mye å gjøre om dagen, men har veldig lyst til å møte han. 

Problemet er at jeg har en slags "sperre" for å møte noen fra nettet. Jeg har aldri møtt noen fra nettet før, og jeg synes det er litt skummelt. Jeg er også litt usikker på meg selv, og har ikke verdens beste selvtillit. Jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre, men jeg har jo lyst til å møte han. Det er kanskje ikke noe stort problem, men det føles som en kneik jeg må komme over, før jeg tør å møte han. Er det noen andre som har eller er i samme båt? Er det bare å hoppe i det å møte han? 

Anonymkode: b6839...236

Hei

Jeg har drevet litt me nettdating selv, og har møtt 2 av typene jeg snakkeg me der. Den første typen møtte jeg offentlig (dinner and a movie) og den andre fyren hjemme hos meg. 

Begge gangene var det sykt skummelt! Men det jeg fryktet mest var de kleine første minuttene (som var kleine, men som også gikk over).

Er ikke sammen med noen av dem nå, den første merket vi begge at kjemien ikke var der etter første date. Han andre varte det en liten stund før vi innså at vi kanskje var på litt forskjellige steder i live.

Det kommer til å være skummelt, men jeg vet at det finnes mange der ute som har truffet sin halvdel på nett. Slik at jeg vil si at det kun er å hoppe i det :) og se hva som skjer :D 

Anonymkode: 6b70a...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...