Gå til innhold

Naken i tollen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som noen gang måtte kle av dere i tollen? Ble mylig stoppet av en kvinnelig tollbetjent, måtte inn på et rom, først vise bagasje så fikk beskjed om å ta av meg klærne med beholde undertøy men så måtte også det vekk. Måtte svare på spørsmål naken før jeg fikk gå.

Anonymkode: cb43d...5f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har ingenting med seksualitet å gjøre. Historien høres rar ut. Kanskje det bare hendte i din fantasi? 

Anonymkode: 0f14b...62d

• Liker 9
Skrevet

Er du mann eller dame? En venn av meg måtte kle av seg i tollen, men det var gjort veldig profesjonelt og av en mann. Kompisen min ser litt ut som en junkie, selvom han absolutt ikke er det.

Skrevet

Hun var nok lesbisk og interessert i deg. Forslår du anmelder henne for trakassering. 

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som en fantasi, hvis ikke får du fortelle meg hvor denne tollen er :P

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, FruKG skrev:

Høres ut som en fantasi, hvis ikke får du fortelle meg hvor denne tollen er :P

Snarere et skrekkscenario, det skjer jo at folk blir avkledd i tollen. Neppe noe å trakte etter for de fleste.

Anonymkode: ae436...cea

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dere som noen gang måtte kle av dere i tollen? Ble mylig stoppet av en kvinnelig tollbetjent, måtte inn på et rom, først vise bagasje så fikk beskjed om å ta av meg klærne med beholde undertøy men så måtte også det vekk. Måtte svare på spørsmål naken før jeg fikk gå.

Anonymkode: cb43d...5f3

Hvor var dette? Jeg er toller og vi har veldig strenge retningslinjer for visitering og det foregår ikke slik du beskriver. 

Anonymkode: a86fb...0f2

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snarere et skrekkscenario, det skjer jo at folk blir avkledd i tollen. Neppe noe å trakte etter for de fleste.

Det spørs hvordan tolleren ser ut  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, FruKG skrev:

Det spørs hvordan tolleren ser ut  :fnise:

Nei, det gjør det virkelig ikke. Man blir heller ikke sjekket av motsatt kjønn, om det er det du tenker på. Kunne brydd meg mindre om jeg ble sjekket av en dundre på hundre eller en fotomodell, klærne beholder jeg helst på. 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør det virkelig ikke. Man blir heller ikke sjekket av motsatt kjønn, om det er det du tenker på. Kunne brydd meg mindre om jeg ble sjekket av en dundre på hundre eller en fotomodell, klærne beholder jeg helst på. 

Merkelig synspunkt, jeg sier ikke nei til en anledning til å kle meg naken. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger dette på seksualitetforumet?

Anonymkode: 2d69e...231

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ligger dette på seksualitetforumet?

Anonymkode: 2d69e...231

For det er ts seksuelle fantasi ;) 

Har kun måttet ta av meg på overkroppen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ekte eller fantasi? Har ikke noe med sex å gjøre om dette er ekte historie. Jeg har også blitt stoppet og strippet av tollen, la overhodet ikke noe seksuelt i det , måtte ta av trusen og svare på spørsmål mens hun stirret meg i øynene. Bare provoserende og ubehagelig syns jeg !

Anonymkode: 2f4ca...924

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og ble også stoppet på flyplassen, men da i sikkerhetskontrollen. Jeg har svær kuk og akkurat da hadde jeg ereksjon. Noe som førte til en unaturlig bulk under buksen som personellet er forpliktet til å sjekke (kan være våpen). Akkurat da var jeg heldig det var en kvinne som "følte" og visiterte utenpå klærne. Hun smilte lurte til meg da hun skjønte hva bulken var for noe.. Og nei, dette var ikke i Norge. En uforglemmelig opplevelse. Jeg håper også den dama som visiterte meg den dagen drømte litt ekstra om bulken min. :-)

Anonymkode: 72e71...dcb

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og ble også stoppet på flyplassen, men da i sikkerhetskontrollen. Jeg har svær kuk og akkurat da hadde jeg ereksjon. Noe som førte til en unaturlig bulk under buksen som personellet er forpliktet til å sjekke (kan være våpen). Akkurat da var jeg heldig det var en kvinne som "følte" og visiterte utenpå klærne. Hun smilte lurte til meg da hun skjønte hva bulken var for noe.. Og nei, dette var ikke i Norge. En uforglemmelig opplevelse. Jeg håper også den dama som visiterte meg den dagen drømte litt ekstra om bulken min. :-)

Hun smilte fordi hun syns det var søtt at du får ereksjoner i hytt og pine som en 14 åring.

Anonymkode: 065f7...4be

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun smilte fordi hun syns det var søtt at du får ereksjoner i hytt og pine som en 14 åring.

Anonymkode: 065f7...4be

Vel. Har ikke bender i hytt og pine. Dette var om morgenen. Nettopp landet til ny transitflyvning på morgenen. Som du kanskje vet sliter de fleste menn med "morrabrød". 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ingenting med seksualitet å gjøre. Historien høres rar ut. Kanskje det bare hendte i din fantasi? 

Anonymkode: 0f14b...62d

Selv om dette kanskje pirrer DIN fantasi, så er det snarere den nedverdigende virkeligheten som kan ramme hvemsomhelst. Fordi det er satt i system både daglig og kontinuerlig ved de fleste tollstasjonen her til lands som kontrollerer persontrafikken. I henhold til gjeldende tollprosedyrer og nedfelt i lovverket!

Vedkommende "tollbetjent" lenger nede i diskusjonen har enten rappa yrkestittelen for å få fram et poeng, eller rett og slett juger. 

JA - jeg har opplevd det samme! I enda mer nedverdigende utgave! 

Avslutningsvis: Et av seksualiteens iboende verktøy er selvfølgelig bluferdigheten. Som kan få seg noen arr i en slik situasjon. Hvis ikke du ser de åpenbare seksuelle koblingene her, får du be noen om et grunnkurs. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan man virkelig bli krevd å måtte kle av seg for å fly? Dette ville isåfall vært min store skrekk

Anonymkode: 2e065...b2e

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket land var dette? Jeg har bodd mange år i England og der er det helt utenkelig at motsatt kjønn skjekker deg, og har venner i andre land som har reagert sterkt på at dette skjer i Norge.. Trodde det bare var Norge som hadde det sånn at menn kan bli visitert av kvinner og vice versa, så vil veldig gjerne vite hvor dette var.

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
Den 14.4.2016 at 20.31, ambivalentReaction skrev:

Merkelig synspunkt, jeg sier ikke nei til en anledning til å kle meg naken. 

Det skulle jeg likt og sett :fnise:

Endret av Mysticgirl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...