AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg bor i et kollektiv hvor vi er 5 personer. Har bodd her siden i høst. Har i det siste fått god kontakt med en som jeg bor med, og vi har blitt gode venner. Vi ser på serier og filmer sammen, og snakker sammen/diskuterer ulike temaer. I starten virket han veldig reservert, og det tok kanskje 4-5 måneder før vi begynte å få god kontakt. Han har derimot blitt mer og mer åpen nå. Han er en som er litt vanskelig å komme innpå, men jeg føler jeg har kommet mer innpå han i det siste. Til poenget: jeg tror jeg er litt betatt av han. I starten synes jeg ikke han var noe særlig attraktiv, men nå finner jeg hele tiden trekk ved han som er sjarmerende.Vi har samme humor, og han får meg hele tiden til å le. Han tar ikke mye på meg, men det hender han "klapper" på meg eller lignende. ikke så ofte, men noen ganger (klapper på skulderen, eller hodet). Begge to skal bo i samme kollektiv til neste år. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker først og fremst at jeg må la dette ligge en stund, og se det an. Jeg tør ikke å gjøre noe nå, i tilfelle jeg blir avvist og det blir klein stemning. Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Har noen opplevd noe lignende? Hva gjorde dere, og hva skjedde? Anonymkode: 21850...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg tenker bare: LET IT GOOOO, let it go. Det vil bli kleint mellom dere om dere hooker og kanskje ødelegge dynamikken i kollektivet. Kanskje du også har "falske følelser" for han siden han har endelig sluppet deg innpå, og du føler deg beæret... Ikke gjør noe med han. Bare kos deg på det stadiet dere er nå, da vil det alltid være en deilig rus mellom dere. Anonymkode: ee639...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Del Skrevet 14. april 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker bare: LET IT GOOOO, let it go. Det vil bli kleint mellom dere om dere hooker og kanskje ødelegge dynamikken i kollektivet. Kanskje du også har "falske følelser" for han siden han har endelig sluppet deg innpå, og du føler deg beæret... Ikke gjør noe med han. Bare kos deg på det stadiet dere er nå, da vil det alltid være en deilig rus mellom dere. Anonymkode: ee639...196 TS her. Du har sikkert rett. Jeg tør uansett ikke å ta initiativ til noe, så jeg kommer ikke til å prøve meg. Men det er vanskelig å ikke prøve å overanalysere alt han gjør og plukke opp ting som egentlig ikke er noe Anonymkode: 21850...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 14. april 2016 #4 Del Skrevet 14. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i et kollektiv hvor vi er 5 personer. Har bodd her siden i høst. Har i det siste fått god kontakt med en som jeg bor med, og vi har blitt gode venner. Vi ser på serier og filmer sammen, og snakker sammen/diskuterer ulike temaer. I starten virket han veldig reservert, og det tok kanskje 4-5 måneder før vi begynte å få god kontakt. Han har derimot blitt mer og mer åpen nå. Han er en som er litt vanskelig å komme innpå, men jeg føler jeg har kommet mer innpå han i det siste. Til poenget: jeg tror jeg er litt betatt av han. I starten synes jeg ikke han var noe særlig attraktiv, men nå finner jeg hele tiden trekk ved han som er sjarmerende.Vi har samme humor, og han får meg hele tiden til å le. Han tar ikke mye på meg, men det hender han "klapper" på meg eller lignende. ikke så ofte, men noen ganger (klapper på skulderen, eller hodet). Begge to skal bo i samme kollektiv til neste år. Hva skal jeg gjøre? Jeg tenker først og fremst at jeg må la dette ligge en stund, og se det an. Jeg tør ikke å gjøre noe nå, i tilfelle jeg blir avvist og det blir klein stemning. Men jeg vil gjerne høre andres erfaringer. Har noen opplevd noe lignende? Hva gjorde dere, og hva skjedde? Anonymkode: 21850...9ff Slikt skjer jo stadig. Kjør på, men gå litt forsiktig frem og vær klar over at om det går skikkelig dårlig så risikerer du å måtte flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 14. april 2016 #5 Del Skrevet 14. april 2016 Jeg ville ha kost meg slik som ting er nå, det høres ut som et godt vennskap! Det er virkelig en fin ting å få en god venn som bor så nært som det er mulig å bo Jeg har både vært den som var betatt, sa det til ham, og han følte ikke det samme. Jeg har også vært betatt og _ikke_ sagt noe, bare nytt å være i hans selskap og latt det være med det. Det skal sies at jeg har bodd i ganske mange kollektiv Og så har jeg opplevd å ha en kjempegod venn i kollektivet som jeg bare anså som en venn, og så kom han plutselig og sa han var interessert i meg. Der og da tenkte jeg det var en tøff ting av ham å gjøre, og at det sikkert vart godt for ham å "få det ut av verden", men stemningen i ettertid var helt forferdelig.. Følte jeg mistet ham som venn. Men så vet jeg jo også om flere som har funnet hverandre når de har bodd i samme kollektiv, så jeg vil liksom ikke si at det ikke er håp heller Er det mulig å vente og se hva som skjer, og så når du evt vet når du eller han skal flytte,så kan du si noe? Da er ikke fallhøyden så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 14. april 2016 #6 Del Skrevet 14. april 2016 Du kan jo bare fortsette slik dere har det nå. Hvis du blir forelsket i han så er det jo egentlig og greit. Det behøver ikke å bli klein stemning for det. Kanskje han føler det samme etter en stund og dere ender opp sammen, hvem vet? Jeg synes du bare skal gå sakte frem og se hva som skjer, men ikke avblåse det helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #7 Del Skrevet 14. april 2016 Vel, i verste fall kan det ende i et lykkelig ekteskap, som hos et vennepar av meg Møttes da han flyttet inn i samme kollektiv som henne! Anonymkode: 6a3dd...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå