Strawberrygirl Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Noen som har tips til å Gjøre den litt sunnere? På pakken står det at den skal lages med 2,5dl olje. Kan alt feks byttes ut med keisam? Eller må man ha i litt olje?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Vet du hva, hvis du først skal lage sjokoladekake så bør du droppe å tenke på å gjøre den sunnere. Bare å ikke spise kake hver dag, så overlever du. Anonymkode: 4c43f...66e 6
Strawberrygirl Skrevet 14. april 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, hvis du først skal lage sjokoladekake så bør du droppe å tenke på å gjøre den sunnere. Bare å ikke spise kake hver dag, så overlever du. Anonymkode: 4c43f...66e Ja, jeg overlever nok. Men hva om jeg likevel vil Gjøre den litt sunnere? Kan kose meg selv om den er bittebittelitt sunnere
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Hei jeg har ikke prøvd den kaken før men skulle tro at det gikk fint å bruke kesam men bruk den vanlige og ikke den lette! Anonymkode: 908ee...1c7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Den kaken er dessverre ikke noe god :/ kjempe kjedelig smak! Men nå baker jeg som oftest selv fra bunnen av, så ver ikke hvordan den er i forhold til andre posekaker. Jeg ville i det minste tilsatt kakao i tillegg til kesam. Anonymkode: a14fe...23a
Gjest Dwight Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Kan du ikke bake fra bunn? Da kan du bytte ut oboyen med en lettere variant blant annet
Strawberrygirl Skrevet 14. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2016 Kan bake fra bunnen. Pleier å Gjøre det, men så så jeg denne i butikken. Husket tilbake til da jeg var mye yngre hvor o'boy hadde en slik kake da. Husker at jeg syns den var sykt god! Så da, i et svakt øyeblikk, havnet den i handlevogna og ble med hjem! Ikke så lurt å gå sulten på butikken 😂 Takker for svar, skal se om jeg bruker keisam eller om det blir alltid oljen 😊
Gjest Badebuksa Skrevet 17. april 2016 #8 Skrevet 17. april 2016 Hvordan ble den? Synes det høres kvalmt ut med oboykake, men man vet jo aldri
Kamelia83 Skrevet 17. april 2016 #9 Skrevet 17. april 2016 Jeg har smakt den og syns den var kjempegod Veldig myk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå