Gå til innhold

O'boy langpanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til å Gjøre den litt sunnere? På pakken står det at den skal lages med 2,5dl olje. Kan alt feks byttes ut med keisam?  Eller må man ha i litt olje? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva, hvis du først skal lage sjokoladekake så bør du droppe å tenke på å gjøre den sunnere. Bare å ikke spise kake hver dag, så overlever du.

Anonymkode: 4c43f...66e

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, hvis du først skal lage sjokoladekake så bør du droppe å tenke på å gjøre den sunnere. Bare å ikke spise kake hver dag, så overlever du.

Anonymkode: 4c43f...66e

Ja, jeg overlever nok. Men hva om jeg likevel vil Gjøre den litt sunnere? Kan kose meg selv om den er bittebittelitt sunnere :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) jeg har ikke prøvd den kaken før men skulle tro at det gikk fint å bruke kesam :) men bruk den vanlige og ikke den lette! :)

Anonymkode: 908ee...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Den kaken er dessverre ikke noe god :/ kjempe kjedelig smak! Men nå baker jeg som oftest selv fra bunnen av, så ver ikke hvordan den er i forhold til andre posekaker. Jeg ville i det minste tilsatt kakao i tillegg til kesam. :) 

Anonymkode: a14fe...23a

Gjest Dwight
Skrevet

Kan du ikke bake fra bunn? Da kan du bytte ut oboyen med en lettere variant blant annet :)

Skrevet

Kan bake fra bunnen. Pleier å Gjøre det, men så så jeg denne i butikken. Husket tilbake til da jeg var mye yngre hvor o'boy hadde en slik kake da. Husker at jeg syns den var sykt god! Så da, i et svakt øyeblikk, havnet den i handlevogna og ble med hjem! Ikke så lurt å gå sulten på butikken 😂 

Takker for svar, skal se om jeg bruker keisam eller om det blir alltid oljen 😊 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvordan ble den? Synes det høres kvalmt ut med oboykake, men man vet jo aldri :)

Skrevet

Jeg har smakt den og syns den var kjempegod :) Veldig myk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...