Vox_populi Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Klart de har lov til å ta meg på brystet, endog brystvortene.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, Vox_populi skrev: Klart de har lov til å ta meg på brystet, endog brystvortene. Hvorfor? Anonymkode: 3b709...dc7
PickUpArtist Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Sitat Har politiet lov å få folk på puppene? :O Ja! I sikkerhetens navn kan de drive og beføle pupper i vildens sky. Tror jeg går hen og søker på politiskolen jeg. 1
Vox_populi Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Hvorfor ikke? De kan jo ta meg på hvilken del av kroppen som helst hvis det er en tjenestelig grunn til det.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, Vox_populi skrev: Hvorfor ikke? De kan jo ta meg på hvilken del av kroppen som helst hvis det er en tjenestelig grunn til det. Men de må jo ha en grunn? Eller kan de bare si "jeg tror du har hasj i bhen, jeg må få ta deg på puppene" Anonymkode: 3b709...dc7
Vox_populi Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men de må jo ha en grunn? Eller kan de bare si "jeg tror du har hasj i bhen, jeg må få ta deg på puppene" Ja, som sagt en tjenestelig grunn. Grunner som "Det er onsdag" eller "Jeg har lyst" er ikke nok. Din grunn er heller ikke god nok, normalt burde det være nok å kikke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #9 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, Vox_populi skrev: Ja, som sagt en tjenestelig grunn. Grunner som "Det er onsdag" eller "Jeg har lyst" er ikke nok. Din grunn er heller ikke god nok, normalt burde det være nok å kikke. Så politiet kan påstå at de mistenker at noen går med narkotika på kroppen, og bruke dette som grunnlag for å beføle noen? Hvordan kan noen vite hvorvidt politiet faktisk mistenker noen for oppbevaring av narko - eller om de bare påstår dette for å ta noen på puppene? Anonymkode: 793d8...c20
Vox_populi Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så politiet kan påstå at de mistenker at noen går med narkotika på kroppen, og bruke dette som grunnlag for å beføle noen? Hvordan kan noen vite hvorvidt politiet faktisk mistenker noen for oppbevaring av narko - eller om de bare påstår dette for å ta noen på puppene? 1. Les mitt forrige svar. Beføle er normalt ikke nødvendig, med mindre mistenkte har enorme hengepatter. 2. Det kan man ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå