AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Min søster skal få en liten en og om et par uker skal det arrangeres baby shower for henne. Jeg har ikke mulighet til å delta på denne siden jeg studerer i en annen by og den skal holdes bare noen få dager før jeg har frist på masteroppgaven min. Første spørsmålet mitt blir om det er vanlig å gi gave til en baby shower selv om man ikke deltar. Jeg holder allerede på med et stort strikkeprosjekt til den lille som jeg tenkte å gi som barselsgave, dette kostet meg 500-600kr i bare garn, så mitt andre spørsmål er jo da om man gir både baby shower gave og barselsgave eller bare en av delene. Det jeg tenker er å sende over en gave til baby showeren i tillegg til den jeg gir til fødselen, men litt usikker på om det er veldig rart å få gave fra en som ikke er tilstedet Jeg har aldri vært i en baby shower før så vet ikke hva som er normalt. Hva tenker dere, gir man gaver ved begge anledninger? Anonymkode: b8265...b15
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Gi barselgave du Anonymkode: 22c29...2f7 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min søster skal få en liten en og om et par uker skal det arrangeres baby shower for henne. Jeg har ikke mulighet til å delta på denne siden jeg studerer i en annen by og den skal holdes bare noen få dager før jeg har frist på masteroppgaven min. Første spørsmålet mitt blir om det er vanlig å gi gave til en baby shower selv om man ikke deltar. Jeg holder allerede på med et stort strikkeprosjekt til den lille som jeg tenkte å gi som barselsgave, dette kostet meg 500-600kr i bare garn, så mitt andre spørsmål er jo da om man gir både baby shower gave og barselsgave eller bare en av delene. Det jeg tenker er å sende over en gave til baby showeren i tillegg til den jeg gir til fødselen, men litt usikker på om det er veldig rart å få gave fra en som ikke er tilstedet Jeg har aldri vært i en baby shower før så vet ikke hva som er normalt. Hva tenker dere, gir man gaver ved begge anledninger? Anonymkode: b8265...b15 Du trenger ikke å gi gave når du ikke skal dit og gaven fra deg vil jo være veldig personlig og passer bra å gi når barnet er født. Lykke til med tantebarnet. Anonymkode: a9cad...0ac 4
Lykkehjerte Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Den 14. april 2016 at 8.12, AnonymBruker skrev: Min søster skal få en liten en og om et par uker skal det arrangeres baby shower for henne. Jeg har ikke mulighet til å delta på denne siden jeg studerer i en annen by og den skal holdes bare noen få dager før jeg har frist på masteroppgaven min. Første spørsmålet mitt blir om det er vanlig å gi gave til en baby shower selv om man ikke deltar. Jeg holder allerede på med et stort strikkeprosjekt til den lille som jeg tenkte å gi som barselsgave, dette kostet meg 500-600kr i bare garn, så mitt andre spørsmål er jo da om man gir både baby shower gave og barselsgave eller bare en av delene. Det jeg tenker er å sende over en gave til baby showeren i tillegg til den jeg gir til fødselen, men litt usikker på om det er veldig rart å få gave fra en som ikke er tilstedet Jeg har aldri vært i en baby shower før så vet ikke hva som er normalt. Hva tenker dere, gir man gaver ved begge anledninger? Anonymkode: b8265...b15 Jeg tenker at du selvsagt ikke må, men så koselig for din søster å motta en hilsen fra deg som er den kommende tanten/onkelen, selv om du ikke kan stille opp personlig! Trenger jo ikke være mer enn et par søte babysokker eller noe personlig til den kommende mammaen, samt et koselig kort med varmende ord og lykkeønsker, der du også nevner at hovedgaven vil leveres personlig når baby har kommet til verden!? Sikker på at det ville blitt satt pris på, men selvsagt må du ikke! Høres ut som en nydelig gave du har på gang, og såklart alt nok i massevis, dersom du velger å ikke sende noe med til showeren! Hadde det vært mine søsken sine shower, ville jeg sendt med en hilsen om jeg ikke kunne vært der selv. Og også gitt en hilsen etter fødsel. Og hadde det vært venner, som jeg hadde vært på baby shower til, hadde jeg gitt gave både der og ved fødsel. Akkurat som jeg hadde gitt gave hver gang i bursdagsselskap til samme person, dersom han/hun feiret flere ganger, og ville ha meg med hver gang! Lykke til med masteroppgaven, og husk at uansett hva du velger, så er det ok med både hilsen og ikke! Nyt å være med din niese/ nevø, når den tid kommer! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå