AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Mannen jeg har truffet de siste månedene, og vært sammen med 2-3 ganger i uken er enda aktiv på nett. Har ikke brukt det selv på noen uker, logget meg inn i dag for å slette meg, men ser han var Pålogget. Har aldri prata om eksklusivitet, men tok det kanskje for gitt når vi har daglig kontakt og treffes 2-3 ganger i uka. Har mest lyst å ringe han og avslutte hele greia. Men litt redd jeg overdriver og bare er litt skuffa nå, som gjør at jeg ble litt ekstra følsom. Råd? Anonymkode: 1bc82...9bd
Revehalen Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Avslutt. Nå har du svart på hvit hvor han står og det er ingen vits i å holde det gående med en fyr som er på utkikk etter noe annet. Handling teller mer enn ord.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Hva om han ikke har vært på datingsiden på lenge han heller, men så skulle han logge inn for å sjekke om du var på, så var du pålogget samtidig for å se om han var på. Så nå sitter han på manneguiden og lurer på hva han skal gjøre siden daten er pålogget på datingside! Men uansett, du sier at dere har datet i noen måneder, men det er noen uker siden du slutter å bruke datingsiden. Hvorfor er det noe verre at du har brukt nettsiden i 2 måneder mens dere har datet og han har brukt den i 2 måneder og to uker. Det her blir for tåpelig... Anonymkode: f0f1e...cba 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Jeg synes du skal spørre han før du eventuelt avslutter. Som nevnt over, det kan godt hende han er på manneguiden nå da han så at daten var pålogget når han skulle slette profilen Anonymkode: 4e1b0...291
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Har opplevd det samme selv. Jeg var så dum at jeg tok det for gitt at vi ikke datet andre når vi hadde møttes 3 ganger i uken i flere måneder, men så feil kan man ta. Jeg konfronterte han og lurte på ståa: "ser du fortsatt er aktiv på datingsiden, er det slik at du føler du må se deg om etter noe annet?" På dette tidspunktet hadde vi jo også sex, og jeg syntes det var litt ubehagelig å tenke på at han datet og hadde sex med meg i flere måneder, samtidig som han datet og kanskje hadde sex med andre samtidig. Jeg fikk beskjed om at vi er jo ikke kjærester, så han skjønte ikke hva problemet var. Ok. Jeg droppet han ja. Anonymkode: abbca...e64 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå