FebruarMamma Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Hvordan skal dere gjøre dette/har gjort det under vielsen? Da tenker jeg på: 1. Hvem passet på de, og tok de opp når det var "dags for" å utveksle de på en måte? 2. Hadde dere de på noe eller i noe? Har man de i lomma liksom, eller på ei pute eller i en boks eller hva har man? Jeg har kun vært i 1 bryllup og da hadde jeg et stort hode foran meg, så dette fikk jeg aldri med meg.
Sheherasade Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Jeg tenker at forloverne har dem til tiden er kommet i vielsen at brudeparet skal utveksle dem.
Xavana Skrevet 18. april 2016 #3 Skrevet 18. april 2016 Vi fikk ringene i e boks fra gullsmeden etter at de var pusset og gravert. Denne hadde mannens forlover i lommen til vi skulle ta dem på. Da ga han dem til presten.
lingua franca Skrevet 22. april 2016 #4 Skrevet 22. april 2016 Det er vel vanlig at mannens forlover har ringene, og kommer frem med dem når vigsler sier at brudeparet skal utveksle ringene.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2016 #5 Skrevet 23. april 2016 Min svigermor var sydame og hun hadde laget en nydelig pute når hun var yngre. Hun var 80 år da vi giftet oss. Denne puten fant vi i på syrommet hennes og vi hadde den oppe ved alteret med ringene på. Noe svigermor synes var en fin ting Anonymkode: 46d78...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå