emhanse Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Har dere opplevd å ha forskjellige symptomer på EL og graviditet fra kur til kur, eller har kroppen det samme "mønsteret" hver gang? Evt forskjell fra enkel, dobbel eller trippel kur?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #3 Skrevet 16. mai 2016 Kun prøvd dobbel kur, med og uten eggløsningssprøyte og progesterontilskudd. Merket forskjell mellom syklusene med pergo og uten det andre, og med pergo og med det andre etter EL. Men forøvrig ganske likt mens jeg gikk på pergo. (Ble gravid sist et par pp etter pergo, prøver igjen nå et par år etter forrige mann og på pergo denne måneden.) hvorfor spør du; har du ulikt fra gang til gang? Anonymkode: 3fd44...b8c
emhanse Skrevet 17. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2016 Jeg har min 3. kur nå. 1. var i november som endte i MA. Enkel kur. Forrige måned hadde jeg kur nr 2 som var dobbel men hadde svakere "symptomer/bivirkninger" og ble da heller ikke gravid. Nå er 3. kur ferdig, enkel igjen, og har nettopp hatt el. Lurer bare på om noen har erfaringer med å oppleve forskjell på kurene fra måned til måned, slik jeg opplevde. Og evt om graviditetssymptomene kan variere. Jeg ble som sagt gravid på enkel kur. Ble også gravid med sønnen min på enkel kur tilbake i 2009, men det er så lenge siden at jeg har glemt det meste av hvordan ting var i starten.
Jellyfish Skrevet 18. mai 2016 #5 Skrevet 18. mai 2016 Har hatt tre runder med pergo nå, enkel kur. Ulike symptomer/bivirkninger hver gang.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #6 Skrevet 18. mai 2016 Har hatt en runde med dobbel pergo. Fikk hetetokter og generell ganske varm i kroppen, også litt humørsvingninger. Fikk ikke EL.. Er nå nettopp ferdig med trippel dose, så håper det fynker!! Så får jeg se hva bivirkninger som kommer nå. Er ett år siden jeg sluttet på prevensjon, så lengter nå! Anonymkode: 7f98d...42a
emhanse Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2016 7 timer siden, Jellyfish skrev: Har hatt tre runder med pergo nå, enkel kur. Ulike symptomer/bivirkninger hver gang. Har det blitt noe graviditet? 😊
Jellyfish Skrevet 18. mai 2016 #8 Skrevet 18. mai 2016 Ikke enda. Dvs IKM i på fredag denne runden, så jeg lever i håpet selv om jeg tviler. Tror vi var litt for tidlig ute denne måneden pga. han var på tur med jobb. Men 3 dager før EL kan jo gå...
Jellyfish Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Den 18. mai 2016 at 16.52, emhanse skrev: Har det blitt noe graviditet? 😊 Da har det visst blitt det ja :-) Testet positivt i dag :-) Jippi! (Eller: Hjelp!!)
emhanse Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2016 15 timer siden, Jellyfish skrev: Da har det visst blitt det ja :-) Testet positivt i dag :-) Jippi! (Eller: Hjelp!!) Æææ, så moro!!! Gratulerer😁😁 Er bare 4 DPO jeg🙈
Jellyfish Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Lykke til! De to andre rundene hadde jeg for øvrig masse symptomer (eller bivirkninger) hele veien fra eggløsning til mens. Denne gangen merket jeg nesten ingenting selv om jeg som vanlig kjente godt etter.
NydeligMann Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 Her kommer jeg og tror jeg skal lese litt om legging av pergo parkett, men så handler det om noe fødegreier?
emhanse Skrevet 20. mai 2016 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2016 9 minutter siden, Jellyfish skrev: Lykke til! De to andre rundene hadde jeg for øvrig masse symptomer (eller bivirkninger) hele veien fra eggløsning til mens. Denne gangen merket jeg nesten ingenting selv om jeg som vanlig kjente godt etter. Jeg opplevde det samme som deg; masse symptomer/bivirkninger som hetetokter, varme, tretthet de to forrige periodene med pergo, og de var i gang med en gang el var over. Nå har jeg ingenting annet enn skikkelige stikkinger i livmor innimellom og mensmurringer såklart. Hadde såre brystvorter fra el og til positiv test i november, så når de såre brystvortene nå har gitt seg kjenner jeg jo at jeg blir litt sånn 'miste-motet'. Siden det "var sånn sist". Så godt å høre når andre sier de opplever forskjellige ting fra gang til gang, og at du nå nesten ikke kjente noen symptomer før testen var positiv. Jeg har tempa denne måneden så vet jeg har hatt el😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå