Gå til innhold

Mannfolk bør sitte ned på do

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei håndverkere som er hos oss hver dag for tiden. Vi pusser opp, og de går inn og ut med materialer. Det blir så grisete og skittent etter dem. De bruker gjestetoalettet, og jeg vasker hver dag. 

Synes det er så mange mannfolk som tisser utenfor når de er på do. De drypper av på gulvet, eller de treffer ikke, ikke vet jeg? :kjempesinna: Det er så utrolig ekkelt. 

I dag sa jeg det tilogmed til en av dem, ikke direkte at det var en av dem, men at så mange mannfolk gjorde det. Han skjønte vel at det var siktet til dem. Det angrer jeg på. Uff, at jeg sa det. Men er så lei av å vaske etter dem. I dag da jeg gikk forbi toalettet stank det som bare det. Greit nok. Men nå når de har gått hjem og jeg skulle vaske, hadde han ikke tatt børsten og gjort ren doskålen etter seg. Vet du, jeg synes det er respektløst overfor de som de er hos. 

Hva er deres mening?

Anonymkode: 6aa2c...f8d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Respektløst ja, men ikke klag før de er ferdig med jobben. Man klager ikke på kvaliteten av maten mens man spiser, kun etter.

Anonymkode: 6f47f...aaa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Respektløst ja, men ikke klag før de er ferdig med jobben. Man klager ikke på kvaliteten av maten mens man spiser, kun etter.

Herregud, så sant. Bra tips.

Anonymkode: 0e83b...214

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Dette er menn som hadde pisset på stuegulvet ditt om de fikk lov. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kokken pisset i gryten, hadde jeg klaget før jeg var ferdig :)

Anonymkode: 9add5...2aa

• Liker 4
Skrevet
Sitat

Mannfolk bør sitte ned på do       

Ikke f@en heller!!

Dette blir en av kampsakene når jeg starter Menns Frigjøringsfront

AnonymBruker
Skrevet

Med denne logikken om at mannfolk bør sitte ned, så kan jo ikke kvinner få gå på do en gang med så mye de greier å søle mens de sitter. Har du sett offentlige toaletter for kvinner? :P

Anonymkode: c053b...252

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes det er så mange mannfolk som tisser utenfor når de er på do.

Det kan nok skyldes kombinasjonen av micro penis og fedme. Blir vanskelig å få inn en fulltreffer da.

Endret av PickUpArtist
Skrevet (endret)

Jeg sitter når jeg driter men når jeg pisser så står jeg. Kommer jeg alltid til å gjøre. Jeg pisser som oftest i do og skvetter sjelden uten for. At det kan komme en dråpe eller to kan skje. At det kommer mye utenfor skjer hvis jeg er full. Da pisser jeg på gulvet også da. Har skjedd hos ei som hadde en fest en gang. Doen var opptatt og jeg måtte!! Gjett om hun ble sur. Jeg svarte henne med å gi henne et kyss på kinnet. Tror hun roet seg litt da.

De som skvetter hos deg bryr seg nok ikke så hjelper ikke om du er sur ;) 

Endret av Klopp
Skrevet

håndverkere som er hos oss

Gjetter på at det er snekkere det her er snakk om.

Det er stor mangel på snekkere for tiden, og deres filosofi er at de sånn aller nådigst kan nedverdige seg til å utføre arbeide hos deg, og ellers kan tillate seg å gjøre hva de vil.

Regningen skriver de med høygaffel.

Jeg er rørlegger og vi er mye mer siviliserte. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter ikke når jeg pisser før noen lager toaletter som er tilpasset menn.

Jeg har relativt stor penis som ligger nede i doskåla når jeg sitter. Det er bare ekkelt.

Når jeg sitter og gjør nr 2, så har jeg penisen hvilene oppå låret.

Anonymkode: 0a7c7...a3a

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke sitte på do, da blir den våt og kald av vannet i do. Litt over snittet i lengde serru. 

Anonymkode: 441fd...e73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Derfor bør alle hus ha et toalett for driting og et større toalett hvor man later som at man ikke vet hva bæsj er for noe. Kvinnen kan få bæsje der, mens mannen er forvist til WC, der han kan skvette og tisse så mye han vil. Det er mulig å ha vaskehjelp for WC, evt. kjøpe inn munnbind for vasking slik at mannen skal få slippe.

Sånn i krisetilfeller.

Anonymkode: 0e83b...214

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Du skulle sett Mythbusters episode om hvor langt urin farer gjennom luften og det har ingenting med om man sitter eller ikke å gjøre...

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg synes det er like ille på dametoaletter av og til og aner ikke hvordan de greier det. Står folk på huk over doskålen eller noe? Uansett.. alle bør paase på at en do er ren når de forlater den. Utrolig ekkert med tiss overalt.

AnonymBruker
Skrevet
Den 14.4.2016 at 16.38, AnonymBruker skrev:

Synes det er så mange mannfolk som tisser utenfor når de er på do. De drypper av på gulvet, eller de treffer ikke, ikke vet jeg? :kjempesinna: Det er så utrolig ekkelt. 

Hva er deres mening?

Og du tror ikke det er ekkelt å kjenne odøren eller se synet av en tampong i søpla? Tror vi menn godtar ganske mye mer griseri fra dere enn dere gjør fra oss.

Anonymkode: 2be70...835

• Liker 1
Skrevet

Saken her dreier seg vel ikke om å stå eller sitte på do, men om å ta ansvar for det man gjør. 

Om man søler eller griser har man da ansvar for å ordne opp etter seg. 

Det gjelder ikke bare på do. Det er fantastisk hvordan såkalt voksne kan etterlate seg rot, søl og søppel og tror at det ved trolldom vil forsvinne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 16. april 2016 at 17.00, stan skrev:

Saken her dreier seg vel ikke om å stå eller sitte på do, men om å ta ansvar for det man gjør. 

Ja, det kan man egentig godt si. Hadde alle vært renslig og gjort opp for seg, så greit. Min erfaring er i hvert fall at det mye oftere er søl og gris etter at menn har vært på do enn kvinner.

Synes det er rart at så mange sier at det er verre på kvinnetoalett. Min mann sier at somoftest er det helt forferdelig ekkelt på herretoalettene. Har også hørt det fra renhold som vasker at det er 10 ganger verre på herretoalett. Tror det er mye som peker på at flere menn ikke er så nøye. Men visst fins det kvinner og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 14. april 2016 at 17.59, AnonymBruker skrev:

Med denne logikken om at mannfolk bør sitte ned, så kan jo ikke kvinner få gå på do en gang med så mye de greier å søle mens de sitter. Har du sett offentlige toaletter for kvinner? :P

Anonymkode: c053b...252

Jeg sitter ikke på offentlige toaletter, jeg står på huk. Regner med mange andre gjør det også.

Anonymkode: aa457...ead

AnonymBruker
Skrevet

Opplever noen ganger etter at jeg har hatt besøk av menn som  jeg er ganske sikker på at sitter når de tisser, at det er fullt av urin på undersiden av setet og toppen av porselensringen. Hvordan får de til å grise så fælt selvom de sitter?

Anonymkode: aa113...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...