AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Har en vegg av sponplater og skal henge opp en bildelist. Altså en type list man kan sette bilder og litt pynt på. Det er sponplater og jeg vil absolutt ikke ødelegge veggen med stygge hull. Dog heller ikke henge opp også detter hyllen ned. Noen sa til meg at jeg bare kan skru en vanlig treskrue rett inn - men inne i hodet mitt virker det for enkelt og platen flr tynn. Gode tips ? Anonymkode: b979c...5b6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en vegg av sponplater og skal henge opp en bildelist. Altså en type list man kan sette bilder og litt pynt på. Det er sponplater og jeg vil absolutt ikke ødelegge veggen med stygge hull. Dog heller ikke henge opp også detter hyllen ned. Noen sa til meg at jeg bare kan skru en vanlig treskrue rett inn - men inne i hodet mitt virker det for enkelt og platen flr tynn. Gode tips ? Anonymkode: b979c...5b6 Gå inn i en Jernia eller anne fornuftig skrue butikk og spør. Sponplater tåler ikke allverden. Sikker på at det er sponplate og ikke gips? Anonymkode: 28d4f...729
Leo Skrevet 15. april 2016 #4 Skrevet 15. april 2016 Sponplater tåler mye mer enn gips, så hvis det er det kan du bruke vanlige treskruer som er ca. en cm. lenger en hyllen er tykk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå