Gå til innhold

Skal jeg liksom "ligge lavt" for å beholde vennskapet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei venninne, hun er en veldig God person. Er ikke ute etter at andre skal ha det vondt og er veldig utadvendt, pratsom, livskapende og inkluderende. Men...det virker som at hun "eier" alle vennene sine. Virker så furten dersom f.eks jeg får god kontakt med noen hun allerede kjenner. Når hun kommer hjem, er det alltid prat om "tror Anders er sur på meg for noe som skjedde i helgen" "hun så stygt på meg i hele går" ellers er det stadig vekk prat om kjæresten hennes. Saken var den, at i helga som var snakket jeg og typen hennes sammen, om en felles interesse. Ingen flørting. Men hun har vært ekskluderende, lite pratsom og hintet til meg da jeg konfronterte henne om saken, at hun kom til å finne det ut. Finne ut hva? Jeg ser plutselig en barnslig person, som har det topp så lenge HUN er alles fokus. 

Anonymkode: b8e91...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, hun er utrygg på kjæresten og sjalu. Derfor når hun oppdager at du prater med han og dere prater godt sammen om en felles interesse så liker hun det ikke. Hun har et problem. Det er ikke din feil, men det er dessverre et veldig typisk sjalusiproblem. Du får bare si at hun får holde deg ute av sjalusiproblemet og at det ikke er et problem å snakke med typen til venninna om felles interesser.

Anonymkode: 6b31f...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes man skal være litt forsiktig med å få et for godt forhold til venninners kjærester, synes det handler om respekt for venninnen. Samme med venner av kjæresten en har, man kan ha en god tone med dem men vite hvor grensen går og ikke innlede for mye samtale eller interesse for andre.

Anonymkode: f9292...b74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...