Gjest pike Skrevet 25. oktober 2004 #1 Skrevet 25. oktober 2004 hihi.. hørte en av de beste om dagen. en kompis som prøvde innbydene å si at "hos meg er du trygg" er ikke det et litt vel dårlig triks ??
Gjest Lompa Skrevet 25. oktober 2004 #2 Skrevet 25. oktober 2004 Det kan jo faktisk være at han mente det. Sånne menn FINNES nemlig de og......!;-)
Gjest pike Skrevet 25. oktober 2004 #3 Skrevet 25. oktober 2004 ja... og julenissen finnes vel fortsatt.. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 hihi.. hørte en av de beste om dagen. en kompis som prøvde innbydene å si at "hos meg er du trygg" er ikke det et litt vel dårlig triks ?? Dårlig er faring med menn eller? Synes det var flott sagt jeg- og jeg vet om mange jenter som gjerne vil ha den følesen av trygghet.
Gjest pike Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 ja, jeg er en av dem. Men etter erfaring har jeg funnet ut av at om en mann sier noe slikt er det pga sex - han kommer IKKE til å gi deg noe trygghet iallefall...
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 Da tipper jeg at du er ganske ung og har vært bort en del gutter. Min samboer gir meg masse trygghet og det er viktig for han at jeg føler meg trygg. jeg har også dårlige erfaringer fra før , der for er det desto viktigere for meg at han gjør sånn at jeg føler meg trygg :-)
Mossa Skrevet 25. oktober 2004 #7 Skrevet 25. oktober 2004 ja, jeg er en av dem. Men etter erfaring har jeg funnet ut av at om en mann sier noe slikt er det pga sex - han kommer IKKE til å gi deg noe trygghet iallefall... Men du vet at det finnes seriøse gutter der ute også! Ikke alle som er kun er ute etter å få seg et nyp.
Gjest Lompa Skrevet 25. oktober 2004 #8 Skrevet 25. oktober 2004 Min mann har sagt det. Sa det ganske tidlig. Og jeg FØLER meg trygg sammen med ham.... Visst finnes det dessverre nok av dem som bruker det, men ta ikke alle over en kam. Da kan du risikere å gå glipp av drømmeprinsen når han endelig dukker opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå