AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Jeg jobber i matvarebutikker og møter derfor mange mennesker. Jeg er en sjenert og stille person, men noen er det lett å prate med/ tulle med/ smile ekstra til. I løpet av årene på jobben har det blitt noen spørsmål om date, men hva er beste måten å takke nei på? Alltid like kleint og han ene sa: ånei, da må jeg slutte å handle her (😂 😛) Erfaringer? Morsomme/ kleine opplevelser? (Jeg satt i kassa da min nåværende samboer spurte om jeg ville være med på kino, vært sammen i snart 3 år ;)) Anonymkode: 3d8a9...8bb
Omnivore Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Har takket pent nei, og hvis folk spør mer, så sier jeg bare at jeg ikke bruker jobben som sjekke og dating arena. nå skal det sies at de som har spurt ikke har vekket et gram nysgjerrighet i meg. Noe smigret blir man jo, men dette er folk jeg ikke hadde sagt ja til utenfor jobbsammenheng heller.
Gullik Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Siden du har samboer, kan jo setningen "takk for tilbudet, men jeg har samboer" være grei. 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Er i samme situasjon, blir forsøkt sjekket opp av kunder innimellom, sier vanligvis bare at "beklager, er ikke interessert". Spør de hvorfor sier jeg at jeg ikke dater kunder, at jeg er opptatt eller hva som nå er grunnen. Har takka ja til en, mest fordi han var kjekk, sjarmerende, og tok seg tid til å snakke en del og bli kjent før han inviterte. Han inviterte også på en laidback måte det ville vært lett å si nei takk til, fordi han skjønte at det er potensielt kleint for meg også med kunder. Han oppførte seg heller ikke noe annerledes etter en date, så vi treffes fortsatt. Anonymkode: a2f11...803 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Bare smil å si "Hehe du det var VELDIG hyggelig av deg, men det går nok ikke! Men tøft at du spurte!" Viktig å oppfordre de til å ikke få en selvtillitsknekk, mange menn tør ikke be ut damer pga de har blitt avvist så viktig at de skjønner at det ikke er verdens undergang men heller en flott ting å ha turt å spørre. På den måten slipper også mange av oss kvinner å være usikre på en mann som kanskje liker en men ikke tør å vise det fordi han har blitt avvist før. Boost selvtilliten hans så lenge han spør respektfult og smil og ta det som et kompliment at de spør! Anonymkode: 09c55...e8d 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Haha hæ? Du har samboer, men vet ikke hvordan du skal finne på en unnskyldning til å takke nei til menn som spør deg på date? "Så hyggelig at du spør, men jeg har kjæreste/samboer", som nevnt over, burde funke Jeg har ikke kjæreste, men når menn jeg ikke er interessert i å date spør meg på date så sier jeg bare "sorry, jeg har kjæreste".. Herregud, for en merkelig problemstilling haha. Anonymkode: da0f2...15f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i matvarebutikker og møter derfor mange mennesker. Jeg er en sjenert og stille person, men noen er det lett å prate med/ tulle med/ smile ekstra til. I løpet av årene på jobben har det blitt noen spørsmål om date, men hva er beste måten å takke nei på? Alltid like kleint og han ene sa: ånei, da må jeg slutte å handle her (😂 😛) Erfaringer? Morsomme/ kleine opplevelser? (Jeg satt i kassa da min nåværende samboer spurte om jeg ville være med på kino, vært sammen i snart 3 år ;)) Anonymkode: 3d8a9...8bb Må Være dame. aldri om en dame hadde spurt en mann på den måten om å dra på date Anonymkode: f7e9e...0e0
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #8 Skrevet 14. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha hæ? Du har samboer, men vet ikke hvordan du skal finne på en unnskyldning til å takke nei til menn som spør deg på date? "Så hyggelig at du spør, men jeg har kjæreste/samboer", som nevnt over, burde funke Jeg har ikke kjæreste, men når menn jeg ikke er interessert i å date spør meg på date så sier jeg bare "sorry, jeg har kjæreste".. Herregud, for en merkelig problemstilling haha. Anonymkode: da0f2...15f Neimen! Haha. Du tar det helt feil! Jeg har ikke problemer og er ikke interessert, men vil gjøre det på en HYGGELIG måte. Og for at det ikke skal bli rart neste gang han kommer innom. TS Anonymkode: 3d8a9...8bb
Gullik Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare smil å si "Hehe du det var VELDIG hyggelig av deg, men det går nok ikke! Men tøft at du spurte!" Anonymkode: 09c55...e8d Denne synes jeg var bra! 1
Neket Skrevet 16. april 2016 #10 Skrevet 16. april 2016 Smil og si det kunne vært hyggelig, men at samboeren din neppe mener det samme 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #11 Skrevet 17. april 2016 Den 14.4.2016 at 8.40, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i matvarebutikker og møter derfor mange mennesker. Jeg er en sjenert og stille person, men noen er det lett å prate med/ tulle med/ smile ekstra til. I løpet av årene på jobben har det blitt noen spørsmål om date, men hva er beste måten å takke nei på? Alltid like kleint og han ene sa: ånei, da må jeg slutte å handle her (😂 😛) Erfaringer? Morsomme/ kleine opplevelser? (Jeg satt i kassa da min nåværende samboer spurte om jeg ville være med på kino, vært sammen i snart 3 år ;)) Anonymkode: 3d8a9...8bb Dere har det lett som kvinnfolk ja ...håper jeg blir født som kvinne i neste liv Har også spurt 2 kassadamer ut på den måten men nei og pinlig hver gang ..selv om en hadde bygget opp en "relasjon" over tid. Aldri mer det blir bare pinlig og må skifte butikk å handle i hele tiden. Litt lei av det der at man som mannfolk må ta alt initiativ og risiko. Det er jammen fåtall av kvinnfolk som er verdt den risikoen. Anonymkode: 16634...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå