Gå til innhold

Netflix and chill på fredag? :D Flørting? Help

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir forhåpentligvis en god fredag denne uken også :) 
Teknisk sett ikke netflix and chill, da vi skal se på HBO nordic, men "HBO nordic and chill" har ikke helt samme klangen :P

Forrige fredag gikk jeg ut med ei jeg møtte på en datingside. Vi gikk på senteret og hovedsaklig skravlet om nerdeting (serier, desucon, osv...)

Siden det har vi chattet en god del daglig på facebook. Det er ikke noe særlig flørtete (da jeg ærlig talt ikke har peiling på slikt), men vi tar begge initiativ til å starte samtaler. Tror heller ikke hun er den typen som starter å flørte, da ho virket ganske sjenert.

I går sa hun ja til å kommer over til meg på fredag for ha Game of Thrones marathon. Jeg sa jeg vurderte å kjøpe ny TV til soverommet slik at vi kunne være der, og det var hun med på. Så bestilte TV, får den sannsynligvis på torsdag og får den hengt opp da. Planen er at vi skal se på i ca. 7 timer før vi skal stikke ut med noen av hennes venner på kvelden.

Jeg har vært i et forhold før, men da var det aldri noe flørting eller slikt, bare rett på sex første gang vi møttes etter noen uker med chatting. Det forholdet varte nesten 2 år, og har ingen erfaring med romanse, flørting osv... utenom dette forholdet. Så her trenger jeg tips fra dere KG kvinner! 

Jeg har en tendens til å overtenke ting, så hvis det neste her virker litt rart får dere bare akseptere det :P

Jeg tenkte at når vi setter/legger oss i senga, kommer jeg til å prøve å få lagt ho i armkroken min. Hvis alt går bra der, prøve å beinflørte litt og holde hånda hennes? Bare for å vise at jeg er interessert, så får det nå naturlig gå sin gang derfra hvis hun viser interesse. Høres det greit ut?

Føler ærlig talt det var veldig kleint å bare skrive den siste delen der :P Men jeg trenger tilbakemeldinger på dette, da jeg ikke har hatt noe hell med jenter etter eksen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ikke planlagt så mye hva som skal skje, men heller tatt det naturlig. Du finner nok ut av det :) 

Anonymkode: f1420...036

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, krs1996 skrev:

Blir forhåpentligvis en god fredag denne uken også :) 
Teknisk sett ikke netflix and chill, da vi skal se på HBO nordic, men "HBO nordic and chill" har ikke helt samme klangen :P

Forrige fredag gikk jeg ut med ei jeg møtte på en datingside. Vi gikk på senteret og hovedsaklig skravlet om nerdeting (serier, desucon, osv...)

Siden det har vi chattet en god del daglig på facebook. Det er ikke noe særlig flørtete (da jeg ærlig talt ikke har peiling på slikt), men vi tar begge initiativ til å starte samtaler. Tror heller ikke hun er den typen som starter å flørte, da ho virket ganske sjenert.

I går sa hun ja til å kommer over til meg på fredag for ha Game of Thrones marathon. Jeg sa jeg vurderte å kjøpe ny TV til soverommet slik at vi kunne være der, og det var hun med på. Så bestilte TV, får den sannsynligvis på torsdag og får den hengt opp da. Planen er at vi skal se på i ca. 7 timer før vi skal stikke ut med noen av hennes venner på kvelden.

Jeg har vært i et forhold før, men da var det aldri noe flørting eller slikt, bare rett på sex første gang vi møttes etter noen uker med chatting. Det forholdet varte nesten 2 år, og har ingen erfaring med romanse, flørting osv... utenom dette forholdet. Så her trenger jeg tips fra dere KG kvinner! 

Jeg har en tendens til å overtenke ting, så hvis det neste her virker litt rart får dere bare akseptere det :P

Jeg tenkte at når vi setter/legger oss i senga, kommer jeg til å prøve å få lagt ho i armkroken min. Hvis alt går bra der, prøve å beinflørte litt og holde hånda hennes? Bare for å vise at jeg er interessert, så får det nå naturlig gå sin gang derfra hvis hun viser interesse. Høres det greit ut?

Føler ærlig talt det var veldig kleint å bare skrive den siste delen der :P Men jeg trenger tilbakemeldinger på dette, da jeg ikke har hatt noe hell med jenter etter eksen.

Altså, driter du Game of Thrones og vil egentlig heller ha sex?

Anonymkode: 6bfb4...567

Gjest incognita
Skrevet

Jenta er jo åpenbart interessert i deg, så prøv å senke skuldrene og leve litt i øyeblikket. Ikke planlegg hva du skal gjøre, bare se an hva som faller seg naturlig. :)

Skrevet
1 time siden, krs1996 skrev:

Som de andre sier, du vil merke hva som blir naturlig der og da og hvordan hun responderer på det. Men, ja, jeg synes det høres greit ut. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere bare har gått rundt på senteret å snakket om nerdeting høres hun ut som en jente som meg, og som mener at film/serie er film/serie og ikke sex.

Må si det er litt komisk at du kjøpte ny tv kun for å kunne ha den på soverommet til hun kommer for å øke sjansene for sex,
i og med at du fortalte hun det, at du ville ha tv på soverommet så dere kunne være der, og hun sa at det hadde vært fint, så er hun allikevel ikke av den veldig pripne typen - da er hun åpen for chill, men chill betyr uansett ikke nødvendigvis sex selvom begrepet "netflix and chill" har blitt forbundet med det.
Benflørting er max kleint, men å ligge med bena hvilende på hverandre eller surret inn i hverandre er jo koselig om begge er komfortable med det :)
Armkrok blir det garantert om dere deler seng.
Det som kanskje ødelegger sex og chill stemningen her mest er at dere avbryter sengechillen og serietitting med å stå opp å gå ut med venner. Det beste og koseligste - OM stemningen tillater, er jo å bare bli liggende i senga å døse sammen, og når det er tid for å sovne takke pent for en koselig kveld, kanskje gå å ta en dusj for å hinte litt til at nå gjør du deg ren for henne, fortelle at du virkelig liker henne og trives i hennes selskap og vil møte henne mer, for så å kysse henne og starte å rote. Da leder det ene til det andre(sex) om hun er med på leken. Legger hun seg vekk og ikke responderer på kos og kyssing lar du det være med kos og kyssing, sover og venter med sex.
Om serietitting stemningen derimot blir klein og kjedelig etterhvert er det en grei avleder å møte noen venner og drikke litt. Drikking gjør det jo ofte litt lettere å flørte, men etter en lang dag+ alkohol er man som oftest for sliten til å ha sex når man kommer hjem.
Lykke til uansett, behandle henne bra og ikke vær redd for å vise og fortelle at du liker henne - det kan aldri slå feil i det lange løp så lenge du ikke overaller og presser henne seksuelt om hun ikke er med på leken.

Anonymkode: 39fbe...19d

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere bare har gått rundt på senteret å snakket om nerdeting høres hun ut som en jente som meg, og som mener at film/serie er film/serie og ikke sex.

Må si det er litt komisk at du kjøpte ny tv kun for å kunne ha den på soverommet til hun kommer for å øke sjansene for sex,
i og med at du fortalte hun det, at du ville ha tv på soverommet så dere kunne være der, og hun sa at det hadde vært fint, så er hun allikevel ikke av den veldig pripne typen - da er hun åpen for chill, men chill betyr uansett ikke nødvendigvis sex selvom begrepet "netflix and chill" har blitt forbundet med det.
Benflørting er max kleint, men å ligge med bena hvilende på hverandre eller surret inn i hverandre er jo koselig om begge er komfortable med det :)
Armkrok blir det garantert om dere deler seng.
Det som kanskje ødelegger sex og chill stemningen her mest er at dere avbryter sengechillen og serietitting med å stå opp å gå ut med venner. Det beste og koseligste - OM stemningen tillater, er jo å bare bli liggende i senga å døse sammen, og når det er tid for å sovne takke pent for en koselig kveld, kanskje gå å ta en dusj for å hinte litt til at nå gjør du deg ren for henne, fortelle at du virkelig liker henne og trives i hennes selskap og vil møte henne mer, for så å kysse henne og starte å rote. Da leder det ene til det andre(sex) om hun er med på leken. Legger hun seg vekk og ikke responderer på kos og kyssing lar du det være med kos og kyssing, sover og venter med sex.
Om serietitting stemningen derimot blir klein og kjedelig etterhvert er det en grei avleder å møte noen venner og drikke litt. Drikking gjør det jo ofte litt lettere å flørte, men etter en lang dag+ alkohol er man som oftest for sliten til å ha sex når man kommer hjem.
Lykke til uansett, behandle henne bra og ikke vær redd for å vise og fortelle at du liker henne - det kan aldri slå feil i det lange løp så lenge du ikke overaller og presser henne seksuelt om hun ikke er med på leken.

TVen er ikke kun for dette bruket, har gått rundt og fundert på dette i flere måneder, dette var bare en ekstra grunn som faktisk fikk meg til å gjennomføre kjøpet. Skal bruke den til blant annet server management, slik at jeg kan jobbe fra soverommet hvis jeg absolutt ikke gidder å gå inn i rommet ved siden av :P (Du sier latskap på høyt nivå, jeg sier praktisk)

Hvis hun ikke er interessert i noe mer, så er ikke det noe problem. Hvis hun kun har lyst til å se serie, så er det det vi gjør. Jeg forventer ikke at hun kommer til å hoppe rett til sengs med noen etter å ha kjent dem i ca. 2-3 uker og møttes første gang for en uke siden. Jeg ønsker iallfall ikke å presse noen, og kan ikke tenke meg at sex hadde vært gøy om den andre parten ikke hare lyst. Uansett, hvis ho ikke skulle være romantisk interessert, kunne jeg tenkt å beholde henne som en venn.

Ellers mye nyttig her :) 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, driter du Game of Thrones og vil egentlig heller ha sex?

Nei, elsker Game of thrones, har sett de første 2 sesongene 4 ganger. Men liker da jenta også, og tenker at dette hadde vært en fin mulighet for å se om hun er interessert i noe mer selv. Om hun ikke responderer på litt flørting så tar jeg hintet og så får vi heller bare kose oss med Game of Thrones :)

5 timer siden, incognita skrev:

Jenta er jo åpenbart interessert i deg, så prøv å senke skuldrene og leve litt i øyeblikket. Ikke planlegg hva du skal gjøre, bare se an hva som faller seg naturlig. :)

Vel, det hørtes lovende ut :) Kan ikke si at jeg har gått på noen andre dater før hvor vi har endt opp med å chatte masse hver dag i etterkant, så burde kanskje tolke det som at hun er interessert? :)

Skrevet

Hun er helt klart interessert. Jeg tenker at hun er i samme situasjon som deg nå, med en helt ekstrem høy grad av overtenking :fnise: Hun skal se serie med en kar hun liker. I senga hans! :fnise: Ta det naturlig, ikke overtenk eller planlegg. Skjer det, så skjer det. Ellers så er det veldig kos å bare ligge i armkroken, prate og se serier. Jeg og han jeg dater gjorde det flere ganger før vi hadde sex. Det ble mer prating enn tv-titting, men sexen ventet vi med så vi begge (eller jeg da) ble mer trygg. Jeg tror uansett det kommer til å gå helt fint. Lykke til! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg skulle vært mer enn bare litt interessert i en mann for å takke ja til en invitasjon om å se tv i senga hans. I alle fall når han har tv og sofa på stua i tillegg. 

Hun er definitivt interessert i mer enn å se tv. 

Fremgangsmåten du tenker på er helt ok - men juster den etter det som er naturlig der og da :) 

Anonymkode: c1410...1b1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg skulle vært mer enn bare litt interessert i en mann for å takke ja til en invitasjon om å se tv i senga hans. I alle fall når han har tv og sofa på stua i tillegg. 

Fremgangsmåten du tenker på er helt ok - men juster den etter det som er naturlig der og da :) 

Jeg har inntrykket av at TS er ganske ung, og at alternativet er i stua med foreldrene. Dermed er det ikke gitt at hun vil mer enn å se tv. 

Anonymkode: 0e76c...f7c

Skrevet
10 timer siden, Pompom skrev:

Hun er helt klart interessert. Jeg tenker at hun er i samme situasjon som deg nå, med en helt ekstrem høy grad av overtenking :fnise: Hun skal se serie med en kar hun liker. I senga hans! :fnise: Ta det naturlig, ikke overtenk eller planlegg. Skjer det, så skjer det. Ellers så er det veldig kos å bare ligge i armkroken, prate og se serier. Jeg og han jeg dater gjorde det flere ganger før vi hadde sex. Det ble mer prating enn tv-titting, men sexen ventet vi med så vi begge (eller jeg da) ble mer trygg. Jeg tror uansett det kommer til å gå helt fint. Lykke til! 

Takker! :) Håper det går bra jeg også :P Og om ho ikke vil noe mer enn serie og snakking, så blir det bare koselig å ha ho i armkroken :) 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve på det :) 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykket av at TS er ganske ung, og at alternativet er i stua med foreldrene. Dermed er det ikke gitt at hun vil mer enn å se tv. 

Anonymkode: 0e76c...f7c

Jeg bor med foreldrene mine, og hun med sine. Men, hun vet at jeg har 2 rom, og et av dem kan man nesten kalle en liten stue hvor jeg også har en TV. Det viste hun før vi ble enige om å ligge i senga.

Det er fortsatt ikke sikkert at hun vil noe annet enn å se på TV. Jeg har litt vansker med å "lese" henne, da vi chattet veldig mye resten av uka, men lite i dag. Hovedsaklig korte svar uten smilefjes fra henne i dag. Men merket at med en gang jeg sendte en melding, så stod det sett og hun startet å skrive, så hun hadde chatten min åpen og aktiv hele tiden. Så har nå for en eller annen grunn bestemt meg for å ikke logge på facebook resten av kvelden og heller gjøre noe annet.

Jeg tenker for mye på dette, det er iallfall helt klart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk for mye! Fokuser på å få i gang en god samtale, og gjør henne komfortabel. Se etter om hun gir deg øyekontakt og smiler. Jeg synes kanskje ikke du nødvendigvis bør prøve deg på henne i morgen, men det er kanskje bare jeg som ikke er så glad i at ting får for fort. Men oppdater gjerne i morgen :) 

Anonymkode: dae16...82a

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, krs1996 skrev:

Nei, elsker Game of thrones, har sett de første 2 sesongene 4 ganger. Men liker da jenta også, og tenker at dette hadde vært en fin mulighet for å se om hun er interessert i noe mer selv. Om hun ikke responderer på litt flørting så tar jeg hintet og så får vi heller bare kose oss med Game of Thrones :)

Bra. Da synes jeg du skal gjøre som i HI. Det er bare koselig og siden intensjonen din ikke bare er å komme i buksene på henne vil hun merke det. Bare positivt faktisk.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tenk for mye! Fokuser på å få i gang en god samtale, og gjør henne komfortabel. Se etter om hun gir deg øyekontakt og smiler. Jeg synes kanskje ikke du nødvendigvis bør prøve deg på henne i morgen, men det er kanskje bare jeg som ikke er så glad i at ting får for fort. Men oppdater gjerne i morgen :) 

Anonymkode: dae16...82a

Jeg skal se det an iallfall. Hvis stemningen ikke er riktig så går det jo ikke.

Jeg liker at ting går kjapt, da jeg hater usikkerheten man sitter med i mellomtiden. Merker at jeg er nervøs og gleder meg veldig til i morgen, men sitter med en baktanke om at ho ikke skal være interessert i å være noe mer enn venner. Og slikt skjer jo, og som sagt tidligere så hadde jeg ikke hatt noe imot å bare være venner, men jeg har en tendens til å bygge opp forventninger (og jo høyere forventninger, jo lengre blir fallet.)

Å be meg om å ikke tenke for mye er faktisk umulig, da hjernen min nekter å slappe av. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra. Da synes jeg du skal gjøre som i HI. Det er bare koselig og siden intensjonen din ikke bare er å komme i buksene på henne vil hun merke det. Bare positivt faktisk.

Skjønner ikke hva du mener med HI :P 

Kunne aldri tenkt å ligge med noen bare for å ligge med noen hvis jeg har den minste tvil om de er interessert i noe mer. Hvis det er enighet om at eller forholdene tilsier at begge kun er ute etter et ONS, da hadde jeg ikke hatt noe imot det, men usikker på om det er for meg da jeg ønsker å ha det emosjonelle båndet med en annen person.

Må være grusomt å bli avslått av noen du er interessert i, spesielt hvis man føler at de har utnyttet deg. Så det er ikke det jeg vil, jeg er ute etter et forhold, noe hun skrev at hun også var på sin datingprofil hvor vi startet med å chatte.

AnonymBruker
Skrevet

synes planen din og resten av det du skriver her i kommentarene høres bra ut! :nigo: Om hun virker litt stillere idag og lite smilefjes, kanskje du kunne prøvd å ikke virke for ''desperat''? Misforstå meg rett, ikke det at du virker desperat i den forstand, men du har allerede nevnt at dere skal ligge i sengen din og at du skal kjøpe ny tv til å ha forran senga. Så ser for meg at du kanskje er veldig spent (forståelig nok) og det noen gjør feil er at de gir inntrykk av at de er litt for gira, noe som kan være litt turn off. Men igjen, sier ikke at du er slik, men siden du nevner at du ikke har så mye erfaring på dating og flørting- fronten så kan det være lurt å tenke over :) 

Anonymkode: 904ac...027

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

synes planen din og resten av det du skriver her i kommentarene høres bra ut! :nigo: Om hun virker litt stillere idag og lite smilefjes, kanskje du kunne prøvd å ikke virke for ''desperat''? Misforstå meg rett, ikke det at du virker desperat i den forstand, men du har allerede nevnt at dere skal ligge i sengen din og at du skal kjøpe ny tv til å ha forran senga. Så ser for meg at du kanskje er veldig spent (forståelig nok) og det noen gjør feil er at de gir inntrykk av at de er litt for gira, noe som kan være litt turn off. Men igjen, sier ikke at du er slik, men siden du nevner at du ikke har så mye erfaring på dating og flørting- fronten så kan det være lurt å tenke over :) 

Anonymkode: 904ac...027

Jeg tror nok jeg er litt for gira ja, men prøver å begrense det når jeg skriver til henne :P

Skrevet (endret)

(Edit: Skrev dette mens jeg var ganske full, ikke ta det for seriøst)

Ho var ikke interessert i å ligge med meg, men det er ikke noe problem! Ho sa ho var jomfru (om jeg ikke misforstod/husker feil, da jeg hadde hatt litt for mye å drikke, ikke at det har noe å si), og hun følte at hun måtte kjenne noen i minst 3 måneder før det kunne bli fysisk, som jeg forstår og respekterer. Hun er fra et katolsk hjem osv.

Vi startet kvelden med litt Game of Thrones for så å se litt på youtube.Vi hadde litt vin, og tror hun koste seg, virket som om hun var litt nervøs, og syns det var søtt. Håper virkelig hun koste seg.

Litt senere gikk vi ut på by'n og på et par barer. Jeg ble ikke sluppet inn på en bar når hun gikk inn, og da når jeg tekstet henne kom hun ut til meg <3 <3 <3 <3 <3 <3 Jeg forventa så jævla at ho bare skulle gå inn og drite i meg, men ho kom ut igjen <3 <3 <3 <3 Så gikk vi sammen inn igjen, og da kom vi begge inn. Danset litt, satt litt sammen, kysset litt.

Vi kysset flere ganger, men følte ikke det gikk helt bra. Hun var rett inn med tunga mens jeg kun brukte lepper. Hver gang hun merket det stoppet hun og snudde seg vekk. Jeg vet ikke hva det skal bety, men en annen gang når vi ikke har drukket tenker jeg å prøve å ta det litt roligere når det kommer til kyssingen og snakke med henne om det. Hvert kyss varte ikke mer enn noen få sekunder, da hun stoppet, men vi kysset sikkert sånn 6 ganger elns.

Greier ikke å stoppe å tenke på henne. Har nå spurt om hun har mulighet til å finne på noe på søndag og håper virkelig hun vil/kan det.

Hun flytter vekk neste skoleår. Hun skal flytte over halve landet for å gå på høyskole som friår. Hvis dette fortsetter så bra som jeg føler det har gått så langt, hadde jeg vurdert å flytte dit selv og prøve å finne en jobb ett år for så å fortsette utdanningen min etter det. 

Jeg var aldri forelsket i eksen min, men merker at jeg virkelig faller for ho her. Og med tanke på hvor bra det har gått så langt, håper jeg virkelig dette kan bli noe av

Endret av krs1996
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppdatering ts, skulle akuratt til å spørre hvordan det hadde gått :) Skjønner at du er forelska, men å tenke på å flytte dit henne skal studere bare for å være med henne må du slutte å drømme om!  Dere er unge, og selvom dere skulle blitt kjærester nå er det lite sannsynlig at forholdet varer livet ut uansett. Dere har mange år igjen å date på, og først og fremst må dere tenke på utdanning og hvordan fremtid som er smartest for dere selv som individer. Å reise bort for å studere er vanlig, da har man sjeldent tid til kjæreste på fulltid uansett, og man vokser mye på å studere og bo borte så dere kommer til å vokse fra hverandre. Ikke legg så mye drømmer i dette, du kjenner ho jo knapt foreløpig så å snakke om flytting osv er helt sykt. Du vet ikke hva som skjer med dere engang og har fortsatt et år å bli bedre kjent på 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...