AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 3 knekkebrød med skinke 1 eple og 1 cola zero + noen sukkerfrie drops middag : tomatsuppe(tok litt over 1 typisk skål størrelse) med litt pølser, makaraoni og et egg + 2 brødskiver ved siden av med ost og jalapeno skinke hvor mye vil dere tippe jeg lå på kalorimessig? prøver å gå ned i vekt, men noen ganger spiser jeg mindre utover dagen så spiser jeg vanlig middag! Anonymkode: 2f114...8ff
Gjest Kaffekrus Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Du bør i alle fall spise mer! Hvor er lunsjen din? Og eventuelt kveldsmat? Dette er oppskriften på å gå på en smell temmelig raskt.
Gjest Runforit Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 MyFitnesspal. Dette her er sultekur..
Pringle Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 Vet du hva kalorier er? Har du en formening om hvor mange du bør få i deg hver dag, og hvorfor? Har du tenkt å ha tippekonkurranse hver dag om hvor mange kalorier vi tror du har spist? Hva med å gjøre jobben selv - sjekk bakpå pakka/matvaretabellen på nett/få deg brukerkonto hos myfitnesspal. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: hvor mye vil dere tippe jeg lå på kalorimessig? Alt for lite. Du trenger proteiner (du har fått i deg litt fra skinke, pølser, egg og ost, men ikke tilstrekkelig) Du trenger fett (du har fått i deg litt fra pølser, egg og ost) Anonymkode: 78f83...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå