AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Samboeren min har skjegg og bart. Han barberer seg hver 2 uke?? Jeg vet ikke men jeg vil ikke kysse han da jeg synes det er velldig turnoff når det stikker og gjør vondt rundt munnen min. Jeg har sagt at han må barbere seg men han fortsetter med hver 2 uke. Og når han kysser meg på andre steder så stikker det bare. Eneste jeg tenker på om vi kysser er at det gjør vondt og håper han snart har fått nok.. Hva gjør dere? Har jeg kanskje bare veldig ømfintlig hud? Pleier dere menn/kjæreste/ samboer å barbere seg hver dag? Føler jeg forlanger mye. Anonymkode: 43767...5c5
Gjest Aye Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Jeg har bart og litt skjegg. Har aldri hørt noen har klaget når jeg har kysset eller slikket de
Nanami Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Kjæresten min sitt skjegg vokser sakte, han barberer seg kanskje annenhver eller hver tredje uke. Jeg synes det stikker mer når han er nybarbert enn ellers.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Mannen min har sjegg nå, og det stikker ikke. Da han barberte seg stakk det mest 1-5 døgn etter barbering (om han holdt det så lenge), blir det lenger enn det stikker det jo ikke lenger. Kanskje du skal foreslå helsjegg for han? Anonymkode: d61ae...77d
Katten.2.0 Skrevet 25. april 2016 #5 Skrevet 25. april 2016 Jeg trimmer skjegget 1-2 ganger i måneden. Det er viktig å ta vare på skjegget, olje for fuktighet etc. Da blir det ikke så tørt og stikkende.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #6 Skrevet 25. april 2016 Enig med deg TS, nybarbert er tingen. Hårvekst i ansiktet er bare ubehagelig ved kyssing + at jeg blir jo helt rød på haka mi, for hårveksten skraper opp huden min, så alle kan jo se hva jeg har bedrevet i de neste 2-3 dager, og det er flaut! Jeg er 30 + så.... føler meg som en uerfaren 16 åring som blir avslørt liksom, ikke kjekt.. Anonymkode: 44c26...d23
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #7 Skrevet 25. april 2016 Utvokst skjegg er mykt og godt. Anonymkode: 6c727...6c3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #8 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Utvokst skjegg er mykt og godt. Anonymkode: 6c727...6c3 Mulig, men ikke alle har hipster type, min type er bare en ordinær type uten skjegg, som "glemmer" å barbere seg en dag og to nå og da, og det er ikke behagelig å kysse da. Anonymkode: 44c26...d23
Arabella Skrevet 25. april 2016 #9 Skrevet 25. april 2016 Den 13.4.2016 at 22.57, Aye skrev: Jeg har bart og litt skjegg. Har aldri hørt noen har klaget når jeg har kysset eller slikket de Det er ikke alt man sier, vet du. Det kan godt hende noen har syntes det var ubehagelig.
Poserose Skrevet 25. april 2016 #10 Skrevet 25. april 2016 Har du sagt at det stikker og at du ikke vil bli kysset så mye fordi det er ubehagelig? Jeg syns skjegg bare stikker den første uka, når det blir lenger er det ganske mykt. Så jeg har sagt til samboeren min at jeg vil han skal barbere seg enten veldig sjeldent eller veldig ofte. Eller være veldig forsiktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå