AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Sitter og googler og ser både positivt og negativt om orijen. Vurderer å skifte til det på valpen her på 3 mnd. Han får nå royal canin. Noe av det negative er at det er for mye protein. Men fikk ikke svar på hvorfor det skulle være negativt. Noen som kan forklare? Og at det er for lite fett. Er det bare å ha i litt matolje da? Leste at noen hadde over litt rapsolje... Vil bytte til vom og hundemat når vi flytter, men frem til da har vi ikke fryseplass til det. Anonymkode: 24fec...769
ROMPEGURI Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Grunnen til at mye proteiner er negativt er at mange hunder ofte ikke tåler de mengdene. Min hund tåler ikke Orijen, da begynner han å klø og bite seg på potene. Noen grunn til at du ikke vil fortsette med Royal Canin?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Nei det er ingen annen grunn enn at jeg har lest at mais og korn bør unngås. Men etter å ha lest at det kan gå ut over nyrene med for mye protein blir jeg jo usikker andre veien og. Anonymkode: 24fec...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå