AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Hei! Jeg skal nå starte på denne p-pillen å ville bare høre om det er noen som har brukt/bruker disse og hva dere mener om dem? Var ganske skremmende å lese på listen av bivirkninger! - hvordan er de for dem som sliter litt med magen? Blir det verre? - hvis jeg har hatt en onkel å en niese som fikk blodpropp, men pga operasjon, er det farlig for meg å ta denne? - merket dere noe på hårvekst? Jeg har EKSTREMT god hårvekst - både på hodet og DESSVERRE på kroppen også. Hadde vært megabra om p-pillen hadde en effekt på dette! - ble dere deppa av denne p-pillen? Anonymkode: 85098...e7f
Pioner Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Jeg merket ikke så mye til mage og hårvekst men jeg ble et helvete å ha med å gjøre veien mellom latter og gråt var veldig kort. Fikk større pupper da 😁
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 3 minutter siden, Pioner skrev: Jeg merket ikke så mye til mage og hårvekst men jeg ble et helvete å ha med å gjøre veien mellom latter og gråt var veldig kort. Fikk større pupper da 😁 Oj! Fortsatte du å gå på dem eller?? Anonymkode: 85098...e7f
Pioner Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj! Fortsatte du å gå på dem eller?? Anonymkode:
Pioner Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Fikk ikke den svar greien til jeg da. Men nei jeg sluttet på de og går nå på en minipille cerazette (?) Syns den fungerer bra for meg. Men dette vil jo være veldig individuelt, dersom det er yasminelle du har fått av legen din ville jeg prøvd de først og heller kontakt legen igjen dersom de ikke fungerer for deg :-) bare vær obs på denne humør bivirkningen for jeg skjønte ikke at det var pga pillen, trodde typen var en drittsekk hele tiden men så var det bare jeg som overreagerte 😁
Filippa90 Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 Vet ikke om det blir det samme, men jeg har brukt Yasmin28 i 13 år. Aldri hatt noe trøbbel, hopper over mens flere ganger uten blødninger osv Funker fett for meg iallfall.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 Slet med kraftige blødninger og smertefull mensen, men yasminelle endret livet totalt. Ingen smerter og knapt blødning ved "mens". Anonymkode: 3b821...22c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå