Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter nu på toget. Foran meg er to jenter i 20 åra. Gid så pene dem er. Vel stelt, vakre og ikke minst væremåten dems. Mens her sitter eg mislykka, psykisk syk, utsett og råtten som medmenneske. Nei sier ikke ikke at dem er perfekte eller har det knirkefritt. Kanskje dem sliter enda mer og slik er ikke dem hverdag. Men noen steller og ordner seg kver dag. Flotte uansett. Til dere som gjør det keep it up. Dere får meg til å drømme lengre. Og det er positivt. Og dere som ikke gjør det og vil gjerne en dag står dere der. Og livet smiler til begge :)

Anonymkode: 21583...d21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg ser yngre jenter som er veldig oppdolla i hverdagen er jeg glad jeg sluttet å bruke så mye tid på slike overfladiske ting.

Nå er jeg i helt andre enden av skalaen, jeg bruker ikke engang maskara lengre. 

Anonymkode: adb42...53b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun skriver ikke oppdolla - det er noe helt annet.... Velstelt og å ta vare på seg selv er bare positivt. 

Hilsen meg som bruker maskara og som liker å stelle meg😜😝

Anonymkode: dedbc...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg er ferdig med den dolletiden. 

Anonymkode: 0420b...448

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter nu på toget. Foran meg er to jenter i 20 åra. Gid så pene dem er. Vel stelt, vakre og ikke minst væremåten dems. Mens her sitter eg mislykka, psykisk syk, utsett og råtten som medmenneske. Nei sier ikke ikke at dem er perfekte eller har det knirkefritt. Kanskje dem sliter enda mer og slik er ikke dem hverdag. Men noen steller og ordner seg kver dag. Flotte uansett. Til dere som gjør det keep it up. Dere får meg til å drømme lengre. Og det er positivt. Og dere som ikke gjør det og vil gjerne en dag står dere der. Og livet smiler til begge :)

Men hva er det som får deg fra å legge på mascara og lebestift før du går ut?

Skrevet (endret)
1 time siden, O.G. skrev:

Men hva er det som får deg fra å legge på mascara og lebestift før du går ut?

Er det ikke greit nok skrevet i innlegget hennes? Står: Mens her sitter eg mislykka, psykisk syk, utsett og råtten som medmenneske.

Kanskje sliter hun så mye at hun må prioritere hva hun gjør i dagsrutinen, og da er sminkespeilet helt i bunn av den listen? Og det meste blir et ork når man er ute å kjører psykisk. Selv om det "bare" tar 1 minutt å freshe seg for oss andre.

Endret av Uhørt
Gjest incognita
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg er ferdig med den dolletiden. 

Anonymkode: 0420b...448

Dolletiden lenge leve, sier nå jeg! :sexy::fnise:

Men TS, husk at du ikke kan se på noen hvordan de faktisk har det da. For alt du vet har hun det som deg, kanskje verre tilogmed. 

Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Men TS, husk at du ikke kan se på noen hvordan de faktisk har det da. For alt du vet har hun det som deg, kanskje verre tilogmed. 

TS husker det. Hvis du husket å lese hva hun skrev. Fra et bruddstykke fra hverdagslivet til TS på et tog til en tråd som sporer av om dolling. Skal ikke være lett selv med kort tekst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som forklarer dem andre :)

Det er ikke så enkelt for meg, nettopp pga alt jeg sliter med. Men istedet for at jeg skal misunne dem andre eller være sjalu. Unner jeg dem dette og drømmer om en dag der jeg kan være der :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS, Du kommer langt om du dusjer hver morgen. kjøp deg en god sjampoo og bruk noe i ansiktet ditt som gir deg finere hud. Det trenger ikke være dyrt, jeg har fått nydelig hud og lange øyevipper av feks lakserolje som ikke er dyrt..Når du ser vel ut, så føler du deg vel også. Jeg har selv angst og depresjon, og har nettop mistet min mor og sørger dypt, men alikevel så tar jeg vare på meg selv. Det må man bare..Så start i dag.

Anonymkode: bcaae...062

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS, Du kommer langt om du dusjer hver morgen. kjøp deg en god sjampoo og bruk noe i ansiktet ditt som gir deg finere hud. Det trenger ikke være dyrt, jeg har fått nydelig hud og lange øyevipper av feks lakserolje som ikke er dyrt..Når du ser vel ut, så føler du deg vel også. Jeg har selv angst og depresjon, og har nettop mistet min mor og sørger dypt, men alikevel så tar jeg vare på meg selv. Det må man bare..Så start i dag.

Anonymkode: bcaae...062

Kondolerer gode deg! JA, en dag er det vel min tur. Nok er nok. Ja, jeg må starte med det, men det er lettere sagt enn gjort. Men det er meg som ta tak. Bare alt er svart nu.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til dere som forklarer dem andre :)

Det er ikke så enkelt for meg, nettopp pga alt jeg sliter med. Men istedet for at jeg skal misunne dem andre eller være sjalu. Unner jeg dem dette og drømmer om en dag der jeg kan være der :)

Det kommer du til å være, bare fortsett å gjøre gode ting før deg selv og de rundt deg så skal du se du får mer energi i hverdagen etterhvert.

Anonymkode: e6a04...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...