Gå til innhold

Kan du anbefale en pore minimizing primer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å prøve ut en primer for å minske synet av porene. Har dere noen erfaringer med gode primere?

evnt primere dere har prøvd som ikke fungerte?

skriv gjerne hva slags hud dere har:) 

Anonymkode: c0412...a90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg vel!
Er veldig fornøyd med Smashbox sin pore minimizer.
Har normal til tørr hud. Er ikke VELDIG plaget med store porer, men liker å bruke den på nesa, evt panne og kinn.

Kjøpte først en sånn minitube av den i London, kanskje det er mulig å kjøpe det i Norge også? Kanskje på Kicks? Da slipper du litt billigere unna dersom du ikke skulle bli fornøyd :)

Anonymkode: c7cda...b45

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg bruker også smashbox,jeg har litt porer siden jeg er man(ihverfall kroppslig)jeg har også litt fet hud,denne funker veldig bra på meg,så da tenker jeg den er veldig god på damer:)

AnonymBruker
Skrevet

Den beste jeg har prøvd til nå er Dior pore minimizer skin refining matte primer review..

Jeg synes Smashbox sin primer er god, men den er ikke best på store porer syns nå jeg.

Anonymkode: a1fc1...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Holika Pore Cover BB Cream uten primer, den er så dekkende i farge også så trenger heller ikke foundation.
Dere som bruker pore minimizing primer, legger dere fuktighetskrem før primeren eller fungerer den som fuktighetskrem også?
Jeg har tørr hud rett etter rens men som blir veldig fet ila av dagen. Vil de dere nevner evn passe for min hud?

Anonymkode: f55f9...313

AnonymBruker
Skrevet

Starter alltid med fuktighetskrem og Mineralize Charged water fra MAC, uansett om jeg legger full makeup med primer og foundation, eller bare en lett BB/CC-cream.

Opplever at primere kan virke litt uttørrende på min normale hud.

Anonymkode: c7cda...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...