AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Hei! Etter noen runder hos psykolog har jeg bestemt meg for å anmelde. Jeg har ingen bevis, jeg ble overfalt av 2 menn på vei hjem. Det å anmelde vil hjelpe meg å legge dette bak meg og komme videre i livet.. (Ja, jeg vet de ikke finner de som gjorde det da det har gått så mye tid) Er det bare å dukke opp hos politiet og si at jeg vil anmelde? Anonymkode: 8816e...f48
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Hvilken hudfarge hadde de? Anonymkode: 94a62...cd5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hudfarge hadde de? Anonymkode: 94a62...cd5 Fikk ikke med meg så mye, de la meg i bakken bakfra men de snakket ikke norsk.. Anonymkode: 8816e...f48
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter noen runder hos psykolog har jeg bestemt meg for å anmelde. Jeg har ingen bevis, jeg ble overfalt av 2 menn på vei hjem. Det å anmelde vil hjelpe meg å legge dette bak meg og komme videre i livet.. (Ja, jeg vet de ikke finner de som gjorde det da det har gått så mye tid) Er det bare å dukke opp hos politiet og si at jeg vil anmelde? Anonymkode: 8816e...f48 Synes du skal få hjelp hos psykologen din eller andre til å finne en bistandsadvokat. Da gjør advokaten avtale med politiet slik at du får komme direkte i avhør og ikke må stå i vakten og si hva du skal, for så å komme tilbake til en timeavtale. Alle har rett på gratis bistandsadvokat i den typen saker. Du kan jo finne en advokat selv som jobber med denne typen saker og be om hjelp selv. Lykke til. Anonymkode: e4bf3...9f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå