Gå til innhold

dermalogica spm.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest MissM i-il

Jeg har kjøpt meg et skin kit fra dermalogica fra LF.

Men i hvordan rekkefølge brukes de?

På lf sin side står de oppført sånn:

**Multi Active Toner (59ml) - Increases your skin's moisture level and smoothes its surface.

**Skin Prep Scrub (22ml) - Removes dulling surface debris, allowing for improved absorption of moisturising treatments.

**Special Cleansing Gel (59ml) - Thoroughly removes excess oils and impurties without drying your skin.

**Active Moist (22ml) - Absorbs without a trace, creating an invisible barrier against moisture loss.

Og skal skin prep skrub brukes hver dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke skin prep scrub skal brukes hver dag. Huden min blir ihvertfall forferdelig tørr om jeg bruker den for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Tror ikke skin prep scrub skal brukes hver dag. Huden min blir ihvertfall forferdelig tørr om jeg bruker den for ofte.

Okay...hvis jeg ikke tar feil så er dette en peeling greie?

Så jeg tror du har rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skin prep scrub kan du bruke 2-3 ganger i uka, påfør gjerne fuktighetsmaske/rensemaske etterpå.

Special Cleansing Gel bruker du morgen og kveld for å rense huden, så kan du spraye på Multi Active Toner etterpå. Active Moist påfører du til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh
Skin prep scrub kan du bruke 2-3 ganger i uka, påfør gjerne fuktighetsmaske/rensemaske etterpå.

Special Cleansing Gel bruker du morgen og kveld for å rense huden, så kan du spraye på Multi Active Toner etterpå. Active Moist påfører du til slutt.

OK takk :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...