Gå til innhold

Screenshot bilder Snapchat

Anbefalte innlegg

Gjest Honeyblossom
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så der hvor man kan se hvem som har screenshotet bildet ditt, er det det samme stedet hvor man kan se hvem som har sett My Story bildet ditt?

Anonymkode: 4a2ad...47a

Ja.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig merkelig at Snapchat kan registrere noe som en skjermdump - det er jo en telefonintern funksjon? Kan man ikke ta tilgangen fra appen for å unngå dette?

Anonymkode: 160a5...253

Skrevet
Den 13.4.2016 at 22.13, AnonymBruker skrev:

Hun får ikke push-varsel, men hun kan se hvem som tar screenshot. Tror faktisk dessverre også er noe de fleste sjekker. 

Anonymkode: 18dce...bf5

hvorfor skal man sjekke om folk tar screenshot?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 13.4.2016 at 18.27, AnonymBruker skrev:

Hei! Har snappen til læreren min, og når hun legger ut bilder på "My Story", så screenshotter jeg bildene hennes, noe som selvfølgelig er veldig kleint om hun vet at jeg gjør det. Kan hun se at jeg screenshoter bildene? Isåfall hvordan?

Anonymkode: 4a2ad...47a

Bare om hun går inn og sjekker hvem som har sett på storien hennes. Da kommer det opp ved siden av navnet hvem som har tatt skjermbilde. Men hvem sjekker det egentlig? Ikke jeg iallefall, så du kan sikkert puste lettet ut :fnise:

Skrevet

Det merkeligste her er at du ikke har fått med deg at man får varsel eller kan se når noen har tatt screenshot. Det er var jo hele poenget med snapchat i begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Om noen tar screenshot av noen av mine bilder kommer det opp beskjed på telefonen min. xxx har tatt screenshot av bildet ditt (eller noe sånt) får jeg beskjed om. Ellers så vises det også bak bildet du har screenshotet.

En ting er at du tar screenshot av læreren din, det er forsåvidt greit. Går ut i fra at du ikke er så gammel. Det som er flaut her er at læreren har elevene sine på snapchat. Hvorfor skal elever se bilder av læreren sin og det hun/han fortar seg i løpet av en dag? Hvorfor har læreren tenkt at dette er greit?

Anonymkode: a1f13...d0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...