Gå til innhold

Er det normal at en mor ser slikt som dette på sin sønn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet..? :P

• Liker 10
Skrevet

Og er det normalt at en gutt ser inn i kamera på den måten? Nei, dette er helt klart et rop om HJELP, en bønn til barnevernet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke hva problemet er?? 

Anonymkode: 7cc08...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Pawn Hearts skrev:

Og er det normalt at en gutt ser inn i kamera på den måten? Nei, dette er helt klart et rop om HJELP, en bønn til barnevernet!

Kanskje han ble bedt om å se "barsk"/"morsk" ut av fotografen eller mamman?

Anonymkode: 1f3b0...9f8

Skrevet

Er det normalt å sitte å lete etter gamle,tilfeldige bilder?

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ble bedt om å se "barsk"/"morsk" ut av fotografen eller mamman?

Her synes jeg du trekker forhastede slutninger. Det er åpenbart at gutten blir seksuelt misbrukt av sin mor.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Rurik skrev:

Hva mener du med at "mor ser slikt som dette på sin sønn"?

Skrevet

Jeg ser ikke problemet? Er det ikke vanlig at mødre ser på sine barn med kjærlighet i blikket, mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at jeg en gang leste om et fenomen i psykologien. Dersom man forteller noen at en person på et bilde er tungt kriminell så vil man ofte tolke feks et smil som tegn på iboende faenskap. Blikk i bilder kan derfor tolkes ulikt avhengig av øyet som ser.

et litt tullete eksempel på ulik tolkning:

Anonymkode: ae2f8...9d8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Pawn Hearts skrev:

Her synes jeg du trekker forhastede slutninger. Det er åpenbart at gutten blir seksuelt misbrukt av sin mor.

Ja, nei for dette var jo ikke å trekke forhastede slutninger...

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jeg er glad for at du skjønner at min konklusjon hviler på fjellstø grunn, selv om du bruker to punktumer for mye og din tale verken er ja, ja eller nei, nei. Denne graverende saken minner meg om et bilde som har vært i media nylig:

2FE0D76A00000578-3388700-A_video_of_form 

http://www.bbc.co.uk/newsbeat/article/35253490/ex-footballer-craig-foster-forced-to-defend-himself-over-daughter-hug

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Det var da selvsagt ment ironisk.

Anonymkode: 42fc7...b6d

• Liker 4
Gjest Jonasmann
Skrevet

Jeg tolker bildet følgende: Det er en gutt som ikke vil bli tatt bilde av, pga ett eller annet. Han ser sur ut fordi han vil bort å gjøre noe annet. Hun har så fått han stående, og er fornøyd med det. Hun smiler også fordi han er litt sint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes egentlig hun ser mer bekymret ut jeg. Syntes teorien om en gutt som ikke ville bli tatt bilde av, men ble "tvunget" av moren og faren (fotografen), så til slutt stilte han opp for bilde, noe molefonken, og moren prøver å smile mens hun er bekymret over bilde siden gutten er så morsk. :)

Anonymkode: 641f0...8a2

AnonymBruker
Skrevet

Mor er åpenbart dopet og i tillegg tatt seg noen glass whiskey for å roe flynervene, bare se de sløve og blanke øynene og stive gliset. Stakkars gutten syns ikke det er noe gøy når mor er dopet og full, derfor så morsk. 

Anonymkode: f437c...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med deg TS, det er da ingenting rart overhodet ved måten hun ser på barnet på!

Anonymkode: e3e5d...f9f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes egentlig hun ser mer bekymret ut jeg. Syntes teorien om en gutt som ikke ville bli tatt bilde av, men ble "tvunget" av moren og faren (fotografen), så til slutt stilte han opp for bilde, noe molefonken, og moren prøver å smile mens hun er bekymret over bilde siden gutten er så morsk. :)

Anonymkode: 641f0...8a2

Nettopp.

Anonymkode: e3e5d...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Bildeanalyse på skolen ts?

Anonymkode: 83a19...9bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...