AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jeg har sett på "Jeg mot meg" på NRK nå og er litt irritert på at den personen jeg føler ikke har så stort problem får så mye sendetid. Personen tar alltid ordet og babler i vei om småting ift de andre deltakerne. De andre kan fortelle om dype problemer, og så hopper denne personen inn og snakker om at h*n kan relatere seg til det fordi "en eller annet mer overfladisk årsak". Blir så matt av folk som ikke klarer å se at egne problemer ikke er så store som andres, eller ser når det er andres tur til å fortelle sin historie og bli hørt for den. Jeg skulle gjerne sett at de andre fikk mer sendetid og at denne personen ble klippet mer vekk. Jeg blir litt opprørt over dette, fordi det ødelegger litt av et program jeg ellers synes er aktuelt, viktig og bra. Og jeg forstår ikke prioriteringen på klippingen. Er det noen her som også reagerer på dette? Hvorfor får h*n så mye skjermtid? Er det fordi personen er mer lik 'mannen i gata', med små problemer, som gjør at flere i publikum kjenner seg igjen? At programmet blir mer lettfattelig og folkelig av å ha med en slik deltaker? Personen har selv sagt at problemene sine blekner ift de andres problemer. Likevel skal personen bable i vei om seg og sitt. (Mye jeg reagerer på, f.eks at personer som ikke er tilstede blir snakket om på en negativ måte uten mulighet til å forsvare seg. Enkelte av deltakerne burde kanskje også vært skjermet fra å delta.) Anonymkode: cef0a...529 1
Wenda Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Hvem er det du prater om? Det byttes jo litt på hvem det blir fokusert på. Virker som at de gikk gjennom alle de 4 første episodene og så begynte de forfra igjen i løpet av de 4 siste. Syns ikke det er noen som fikk overdrevent mye oppmerksomhet 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Finnes allerede en tråd om dette programmet, her på forumet: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1016981-jeg-mot-meg/#comment-17927317 Anonymkode: d9de6...8d6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes allerede en tråd om dette programmet, her på forumet: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1016981-jeg-mot-meg/#comment-17927317 Anonymkode: d9de6...8d6 Hvorfor fant jeg ikke den? Tusen takk! Anonymkode: cef0a...529
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Hvem mener du? Den eneste jeg har lagt merke til at snakker utenfor sin "tur" er Malin, men hun stiller jo spørsmål til de andre og snakker om dem. Anonymkode: 507f1...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Jeg håper at disse ungdommene / unge voksne også blir tett fulgt opp på best mulig måte, også ETTER at kamera har blitt slått av - og programmet er ferdig-sendt på TV. Forhåpentligvis kommer disse ungdommene til å kunne se tilbake på heile denne opplevelsen som en veldig god hjelp til å komme videre i livet. Men problemet er jo selvfølgelig at slike ting muligens kan brukes mot dem seinere i livet. Evig eies, kun et dårlig rykte... Anonymkode: d9de6...8d6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå