Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De avslørte jo i reklamepausen hvem som gikk ut jo :evil: Sender garantert mail til TV3 i morgen for å klage :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De avslørte jo i reklamepausen hvem som gikk ut jo :evil: Sender garantert mail til TV3 i morgen for å klage :evil:

Ja...heia tv3... :roll: Utrolig irriterende!

Ikke første gangen de driiter seg ut!

Skrevet

Ja utrolig irriterende!!! Jeg håpet i det lengste at late Alex skulle gå ut men all spenningen var jo borte jo!!

Skrevet

Jeg har sendt de mail, må jo klage litt, men de sier vel bare at dette var en glipp svada-svada-svada.

Som vi sa her i går - stakkars Alex må jo være tilbakestående så det får unnskylde at hun er lat :roll::wink: "Jeg har akkurat begynt å lage mat hjemme liksom *fnis* " "Mamma og pappa rydder for meg..."

Jeg er sjokkert, hun er 22 år :o

Og ja, jeg blir fryktelig engasjert :ler:

Skrevet

Og du er ikke alene om å bli engasjert..hehe :ler:

Mannen min tror jeg er gal..Sitter og kjefter og smeller så det ljomer i stua.. ;-)

Skrevet

For et fjols denne alexandra....jeg har ikke hørt på makan til brødhue.....glad jeg ikke er venner og familie med henne, hadde vært så flau på hennes vegne.

Heia Anne eller Arnstein

Skrevet

Jeg gikk glipp av robinson i går, hvem var det som gikk ut??

Skrevet

det var Rebecca som gikk ut igår. De røpte det i reklamepause ja. Sprøtt!

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns Alex er søt jeg.. Og hun er flink i konkurranser..

Skrevet

Jeg ble helt sjokka over det Alex satt og fortalte - at hun ikke en gang rydder sitt eget rot hjemme!!! :sjokk:

Hva gjør egentlig ei sånn jente på Robinson-ekspedisjon??!! :klø:

Joda, jenta er søt - men hvorfor i all verden er hun fortsatt med??? Hun SA jo at hun ikke var interessert i å bidra til noe som helst, og at det egentlig var helt feil for henne å være der...

K

Skrevet

Både jeg og samboer fikk hakeslepp av Alex i går. "jeg har akkurat begynt å lage mat jeg" og "mamma og pappa som gjør rent hjemme hos meg, så jeg ser ikke hva som trengs å gjøres" synes jeg ikke holder som grunn til ikke å gjøre noe på øya for fellesskapet. Regner med at gutta ikke ser på henne som noen trussel og en som er fin å se på, og at det er derfor de ikke stemmer på henne.

Jeg også irriterte meg over at tv3 røpet hvem som reiste i den reklamen for neste utopia. Var jo ikke så mye grunn for å se resten da...

Skrevet

Jeg tror nesten all silliconen har gått i hodet på Alex, ja det er bare en tanke altså :sjarmor::hoho:

Gjest Mine tanker
Skrevet

Jeg mener Alex er pen å se på med de puppene. Ikke rart at gutta ikke ser på henne som en trussel, og heller vil beholde henne lengst mulig. Men undrer meg over at det blir akseptert at hun ikke bidrar med noe.

At Rebecca måtte ut er trist, for hun var en kvinne som bidro men lett å bli irritert på henne over tid. Forstår at Rebecca kan bli forbanna på Alex etter dette.

Burde kanskje ikke si det, men en cat-fight mellom Rebecca og Alex ville avslørt styrkeforholdet mellom disse damene. Rebecca hadde utkonkurrert Alex med klar margin. Alex har vel fortjent å bli banket litt, og Rebecca hadde ikke hatt noe i mot å gi silikondama en omgang juling for å banke litt vett inn i hodet til Alex.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sånn sansen for hun lille nette med god balanse - Anne er det det hun heter? Utrolig morsom, sjarmerende og naturlig liketil jente. Hun gjør seg så godt på TV selv om hun kanskje ikke har vært den helt store Robinsonen? (har ikke sett alt)

Skrevet

Har ingen favoritter i Robinson i år jeg....

Hvis jeg måtte velge hadde jeg tatt han mørke kjekke....og det bare fordi han er kjekk..hehe :-)

Gjest attgløyma
Skrevet

Et år var det jo hun stille (og som jeg ikke husker navnet på) som satt og skrev i dagboken sin hele tiden som vant til slutt, alle hadde "glemt" henne fordi hun ikke gjorde noe ut av seg....... og uuups der vant hun jaggu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...