Gå til innhold

Decleor


Gjest Cleopatra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En hudpleier kommer sikkert til å anbefale deg disse produktene. Jeg fikk også tilbud om dem da jeg gikk til hudpleier p.g.a hudproblemer. Men, jeg har ikke hatt effekt av dem. De er for svake.

Da jeg begynnte med MD Formulation fikk jeg virkelig effekt. Derfor, spør detter disse produkte. Jeg har gått på dette i ca. 5 år nå og er veldig fornøyd med hunden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker Decleor produkter etter å ha blitt anbefalt dem i en hudpleiesalong. Huden min har aldri vært finere enn etter at jeg hadde vært der. Men jeg har ikke problem med uren hud så jeg vet ikke hvordan de virker på det, det kommer jo uansett an på hvor stort problemet ditt er i utgangspunktet.

Jeg synes at produktene er litt dyre hvis man skal kjøpe dem i en hudpleiesalong så jeg får kjøp dem via nett, mye billigere.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer vel fra person til person hva som funker, tenker jeg. Til min hud er det Clinique-produkter som passer best, men det trenger ikke å være tilfelle for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har vel ikke lov til å legge ut sånne linker her, eller? Men jeg sender deg den privat. Det er stor prisforskjell. En fuktighetskrem som koster ca 450.- i salong her koster 271,- omregnet i NOK. Selv med frakt (som ikke var dyrt) og moms ble det mye billigere. Og det var kjapp levering også.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei B.

Kunne du også den linken til meg ?

Jeg bruker også Decleor sine produkter og er meget fornøyd med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..skrev litt feil i farta....Mente å skrive : Hadde vært fint om du også kunne ha sendt den linken til meg oxo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det gjør noe at denne linken legges ut. Så sant du ikke får betalt for hvert produkt vi kjøper :sjarmor:

Jeg har selv brukt Decleor i flere år og er kjempefornøyd. Jeg har imidlertid mix and match med MD formula pga at jeg har meget tørr og sensitiv hud.

Til Cleopatra. Når du skal til hudpleie så ikke kjøp første gang - få med deg ulike prøver hjem. Hver type bør rekke til en uke og det er sjelden noe problem med Decleor sine prøver. Hvis hudterapeuten din ikke gir deg prøver, men vil ha deg til å kjøpe med en gang så takk NEI. Jeg får stadig nye prøver av hudterapeuten min og kjøper aldri en ny krem uten å prøve den først.

Kos deg hos hudterapeuten - det er kjempedeilig. Jeg skal dit selv om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er lagt opp til at man skal betale med kort og det er på en secure server så det skal være trygt. Det har funka greit for meg.

B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestillt flere produkter fra siden du anbefalte, det ble faktisk mye billigere enn om jeg hadde kjøpt det hos hudpleieren.

Det blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg får de :D

Tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Husk at dere må betale toll og moms når pakken kommer i posten, det skal være veldig mye billigere enn her for at det skal lønne seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Ser med stor interesse på det dere har skrevet. Da jeg selv kun bruker produkter fra hudpleisalonger, må jeg si at dette var meget interessant. Men da jeg bruker merket Darphin og ikke Decleor, lurer jeg på om det er noen som vet om man kan handle dette merket på samme måte som Decleor, altså over nett og sitte igjen med penger i pluss. Hvis jeg kan spare like mye penger på dette, som dere som kjøper Decleor ville jeg vært stor fornøyd.

Brukte nylig 2000 kroner for bare noen få produkter. Hadde satt stor pris på svar fra dere som vet noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siste "Gjest": Har du (eller noen andre) handlet fra Strawberry noengang?

(Kredittkortet mitt er i brann allerede - det KLØR i fingrene!)

Jeg kommer jo aldri til å sette mine ben i et norsk parfymeri igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...