Gå til innhold

Hvordan spørre hva han vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er klar over at det høres enkelt ut, og at det er lett å bare spørre "hva ærre du vil?", men så enkelt er det jo ikke. 

Vi vi har vært på tre dater, kjenner hverandre fra før av, vi er begge interesserte, han sier jeg er sjarmerende og han vil møte meg ofte. Han er passiv, og vi kan prate mye men han går aldri ned i dybden. Dette gjør meg usikker på hva han vil. 

Hvordan gå frem uten å virke for frempå?

Anonymkode: 0dc58...769

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta tiden til hjelp. Ikke mas om dette.

Og hva vil du da? Vil du gå all inn fra dag 1, eller vil du se an og bli kjent først? Han er vel like sikker i sin sak som det du er. Altså usikker. Men du merker jo fort om han vil være med deg eller ikke.

Anonymkode: 6f47a...bee

Skrevet

Han er kanskje veldig sjenert og tør ikke å bevege seg inn på litt dypere temaer? Kanskje han er redd for at du ikke er like interessert i han som han er i deg? 

Hvis du ikke allerede har gjort det; hva om du tar initiativ til å gå litt mer i dybden så kanskje han kommer litt på gli og det blir kanskje lettere å skjønne hva/hvor han vil? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes tre dater er for lite til å spørre om noe sånt, også for kort tid til å kartlegge noe sånt. Man kjenner hverandre ikke SÅ godt etter tre treff. Han er interessert og nysgjerrig på deg, og dating er for å bli godt nok kjent til å finne ut av om man passer sammen i et forhold eller ikke.

Sånt kan ta tid å finne ut av, mange felter skal stemme og disse feltene er man ikke gjennom på tre dater , det er alt fra hvordan man reagerer i pressede situasjoner til hvordan mål man har for livet og hvor tolerante man er med hverandres nykker og personligheter.

Det som går an å gjøre er jo å ta opp at du ikke dater for moroskyld, og spørre han hvor han er i livet nå, om han har plass for en kjæreste og når han ser for seg å stifte familie og lignende. Ikke sett fokus på deg og han, som presser han til å ta en avgjørelse når det kommer til akuratt deg, for det er for tidlig uansett, men du kan fint kartlegge om han dater seriøst, om han fortsatt er åpen for å date andre (ved å spørre om han treffer andre eller foretrekker å date en og en av gangen) eller om han er mer løssluppen og treg og egentlig bare vil ha en fast pulevenn uten videre forpliktelser eller langtidsutsikter. 

Anonymkode: 7d33d...3ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva du vil selv da?

Jeg var vel kanskje heldig her, for på 4 daten (etter sex på 3. date) spurte daten "Hva tenker du? Er vi der at vi har lyst til å se hva det her kan utvikle seg til?" Og når jeg svarte at jo, jeg ville gjerne gi dette en sjanse, så sa han selv at "da sletter jeg meg fra xxx".) Temaet kom opp tidligere enn jeg hadde forventet, men det var enkelt og greit, og føltes riktig da vi tross alt hadde hatt sex (ja, jeg er av dem som legger en god del i det.). Og veldig greit å ha det avklart liksom. Selv om det ikke var noe mer forpliktende enn at vi skulle se hva det kunne bli, og at vi ikke datet andre i tillegg.

Men jeg ville ikke brakt dette på bane før man har vært ganske intim.

Anonymkode: deb69...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...