AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Har lyst på extensions for tykkere og penere hår, men har nada peiling! Jeg mener det som ser ekte ut, og ikke fake strips man kan kjøpe billig på nett. Hvordan festes slik extension? Om det finnes forskjellige metoder og typer kategoriser veldig gjerne disse i følgende spørsmål: Skal man ta de ut hver kveld og inn hver morgen? Hvis ikke, hvordan er det å sove med, kan man kjenne festene i hodebunnen? Hvordan er de å gre ut og å vaske? Om de festes for en lengre periode, hvor lenge er vanlig at de sitter? Hva er prisklasse? 1000takk på forhånd for svar Anonymkode: e68a1...23c
Tibbie Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Jeg kan veldig mye om extensions, og har prøvd de fleste festemetodene. Så langt liker jeg best microringer. Det er også ganske allright å få det festa i ei hodebunnsflette, men det er ikke noe jeg kan gjøre selv. Orker ikke betale 1000 kr for å få det gjort på salong. Microringer kan du gjøre selv (litt komplisert om du ikke har det i fingrene), eller du kan få en venninne til å gjøre det for deg. Det er mange tutorials på det på Youtube. Rapunzel of Sweden har også en tutorial-video om dette på nettsiden deres. Bestill i remse, ikke enkeltfester. Du må bestille "100% human hair". Aldri kjøp syntetisk! Og kjøp heller aldri noe tynnere enn 100 gram. Veldig viktig at du sjekker dette. Selv kjøper jeg 160 gram. Har veldig tynt hår, så har ikke plast til mange remser med fester i hodet uten at det vises, så må ha hår som er så tykt at det funker med én. Du tar det ikke ut før håret blir slitt, som vil være omtrent en måned eller to. Kanskje mer om du ikke bruker varmetang hver eneste dag som jeg gjør. Det kan være ubehagelig å sove med de to første nettene siden det sitter veldig stramt til hodebunnen din, men når det har slakket litt, kjenner du ingenting Prisklasse er rundt 1000 kr, så det er ikke så veldig dyrt. Noen tusenlapper ekstra om du kjøper i salong, men hold deg til internett Mer utvalg.
FlyBabe Skrevet 25. april 2016 #3 Skrevet 25. april 2016 (endret) Jeg er også grønn på dette området.. så jeg spør videre: ødelegger det mitt naturlige hår? Hva som jeg vil slutte med extensions etter noen mnd? Hvordan ser mitt hår ut da? Jeg har halvlangt nå... Jeg tenker at det blir salong på meg om jeg gjør det.. Hva er lurest å velge? Endret 25. april 2016 av FlyBabe skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #4 Skrevet 25. april 2016 Hva i alle dager betyr *noobie*? Anonymkode: 037b6...781 1
Kristanna Skrevet 26. april 2016 #5 Skrevet 26. april 2016 Det ødelegger ikke mitt hår i hvert fall, jeg har tapextensions. Bytter hver tredje måned Hvis du er flink med hår kan du jo kjøpe clip on extensions, som du fester hver morgen. jeg er ikke god på å ordne mitt eget hår, så for meg er det for vanskelig. Er ikke ubehagelig med extensions, bare de første dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå