Gjest LoisLane Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 Hva har du å være takknemlig for? - og husker du å være det?
Lillesøster Skrevet 24. oktober 2004 #2 Skrevet 24. oktober 2004 Vet det kan høres klisjeaktig ut, men akkurat nå er jeg vanvittig glad i livet mitt. Grunnen er at jeg har vært mye syk og langt nede. Jeg har forandet meg mye i denne prosessen og vet at jeg vil se på livet med andre øyne. Livet er det største.
Pinocchio Skrevet 24. oktober 2004 #3 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg er takknemlig for at jeg at hadde styrke nok til å gi kreften finger'n. Den kan komme tilbake, det vet jeg. Men jeg er her og storkoser meg med alle ubetydelige utfordringer jeg møter i hverdagen! Jeg lukter mer, hører mer og føler mer. Hvis dette går veien, har det hele egentlig bare vært en fantastisk stor gave. Å blir fryktelig klok noen tiår før normalen, er en gave..
Piglet Skrevet 25. oktober 2004 #4 Skrevet 25. oktober 2004 til Pinocchio. Jeg er takknemelig for at jeg får lese sånne innlegg, og blir minnet på hvor dyrebart livet er. Piglet
nat26 Skrevet 25. oktober 2004 #5 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er takknemlig for at livet mitt er sånn det er og at jeg funnet meg en mann jeg har lyst til å dele resten av livet mitt med
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #6 Skrevet 25. oktober 2004 er takknemelig for at jeg har blitt mor til 4 herlig barn, og for kjærligheten jeg får fra dem..
Arkana Skrevet 25. oktober 2004 #7 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er veldig takknemlig for at jeg er frisk, og det husker jeg å tenke på, jeg var nemlig alvorlig syk i 10 år og jeg setter uendelig pris på å være normal. Jeg er også takknemlig over å ha et godt liv: en fantastisk samboer, en god familie, og at jeg har evnene og mulighetene til å studere akkurat det jeg vil og bli akkurat det jeg vil. En fin tråd, jeg tror noen ganger man kan henge seg opp i det negative og glemme hvor heldige vi alle egentlig er. Jeg tror nok alle har et eller annet å være takknemlige for.
alisia4 Skrevet 25. oktober 2004 #8 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har mye å være takknemlig for: LIVET Jeg er frisk og oppegående har to flotte barn fått troen på Gud gode venner som bryr seg godt og trygt hjem Og mye mer. Hva mer kan man ønske seg og være takknemlig for?
Salamandra Skrevet 25. oktober 2004 #9 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er takknemlig for ungene mine , mannen min , at vi er sunne og friske, resten av familien vår, huset vårt.. Er generelt veldig, veldig godt fornøyd med livet nå, og jeg tar det ikke som en selvfølge..
lizzy x Skrevet 25. oktober 2004 #10 Skrevet 25. oktober 2004 jeg er veldig takknemlig for den flotte familien min og at jeg har alle mine nærmeste hos meg enda og kan nyte hver dag med dem :klem2: takknemlig for at jeg og mine har god helse,og at jeg har funnet kjærligheten i mitt liv som jeg har vært med i 4 gode år og takknemlig for at jeg har tak over hodet og mat på bordet
monja Skrevet 25. oktober 2004 #11 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er takknemlig for at jeg er frisk, at jeg har en flott mann, en nydelig sønn, en god og hjelpsom familie, at vi har fast jobb, hus og at livet rett og slett er herlig.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2004 #12 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er takknemlig for: At ungene mine har hodene skrudd på riktig vei så ting går bra selv om det har sett skummelt ut innimellom. At brystkreften min ble oppdaget tidlig og at jeg nå har vært frisk i de magiske fem årene. At jeg har nettopp de to brødrene jeg har. At foreldrene mine fremdeles er friske og raske og fungerer som foreldre. At jeg har fått en mulighet opp i hendene som kan gjøre meg uavhengig for resten av livet, bare jeg gidder å gjøre noe med det At jeg bor i et land som tar vare på de som ikke evner å ta vare på seg selv, også meg hvis jeg skulle trenge det. (Jeg kunne jo vært født i Yemen!...eller USA ) At vi har årstider, sånn at vi ikke oversvømmes med insekter.. At jeg evner å se at andre har et annet syn på tingene enn jeg har selv - og at de ikke nødvendigvis har feil av den grunn - takknemlig for mitt kloke hode, med andre ord. Det er så masse å være takknemlig for, og jeg kan ikke påstå at jeg er annet enn lykkelig - selv om ikke alle regningene blir betalt i tide noen gang....
*Lillian* Skrevet 25. oktober 2004 #13 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er aller mest takknemlig for LIVET. Det har sett skummelt ut med hensyn til om jeg skulle fortsette i LIVET noen ganger, men heldigvis har jeg snudd i tide og gått videre med LIVET. LIVET er en gave og den akter jeg å ta godt vare på. Til tross for alt det vonde jeg har opplevd i LIVET så har alt gjort meg til den jeg er i dag, og jeg er fornøyd med at LIVET har gitt meg såpass med livserfaring som jeg har. Det å ha så mye livserfaring og likevel være så ung, det er en gave i seg selv som man må ta godt vare på. Så jeg er takknemlig for LIVET og alt hva det innebærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå