Gå til innhold

Hvor kjøpe dekorasjon til frontspeil?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

En venn av meg har nylig kjøpt en bil. Og jeg ønsker å kjøpe en enkel hengende dekorasjon til frontspeilet. Vedkommende kjører mye til jobb, og jeg vil gjerne ha en beskjed som "Drive safe" eller noe liknende. 

Hvor får jeg tak i slik dekorasjon? Eventuelt noen nettsider? 

Ville satt veldig pris på hjelp :)

Anonymkode: cb5c0...e15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du speilet i midten? Har du tenkt å blokkere det? Eller henge noe fra det? Litt ironisk å redusere sikten for å be noen om å kjøre trygt... Kjøp han heller noe annet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Mener du speilet i midten? Har du tenkt å blokkere det? Eller henge noe fra det? Litt ironisk å redusere sikten for å be noen om å kjøre trygt... Kjøp han heller noe annet.

Ehm, vet ikke hvor mye en 4 cm hengende ting kan blokkere for utsikten? 

Det er uansett ikke det jeg spør om :)

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm, vet ikke hvor mye en 4 cm hengende ting kan blokkere for utsikten? 

Det er uansett ikke det jeg spør om :)

Nei er ikke du spør om, men å ha noe hengende fra speilen er ikke tillatt, men tipper det er noe som kommer klarere fram under en EU kontroll. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tdm900 skrev:

Nei er ikke du spør om, men å ha noe hengende fra speilen er ikke tillatt, men tipper det er noe som kommer klarere fram under en EU kontroll. 

Haha! Nå gikk det opp et lys for meg! Har stussa litt på hvorfor wonderbaumen alltid ligger i koppholder eller midtkonsoll når jeg henter bilen fra EU kontroll:P

Anonymkode: ecef6...769

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Nå gikk det opp et lys for meg! Har stussa litt på hvorfor wonderbaumen alltid ligger i koppholder eller midtkonsoll når jeg henter bilen fra EU kontroll:P

:roser:

Anonymkode: 32018...4c9

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...