AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f 13
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Derfor er det viktig å lyve mest mulig på date slik at dama får høre det hun ønsker å høre. Etter du har fått knulle henne og hun har avslørt løgnene dine er det ikke så farlig. Da du tross alt fikk det du så i henne.. Anonymkode: 86703...f3d 26
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Uhm, nei kjenner meg ikke igjen som kvinne. Opplever dog at menn har disse kriteriene og kaster bort muligheten til å kjenne meg. Anonymkode: ca3b5...f21 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 Populært innlegg #7 Skrevet 13. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Sex? Anonymkode: dd74b...92c 71
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 Er det noe vits i å prøve og påstå noe annet da? Menn som deg er jo rimelig bastante,så ja du har helt rett ts! Nå var du jammen flink som klarte å lage enda en negativ tråd om norske kvinner. Det har vi jo aldri sett før Anonymkode: f5c2f...498 37
makkapakka Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 tar altid med spanskrør på date, jeg snapper til alt som stikker opp som ser ut som fingrer 5
studerende Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 Jeg tror du har vært uvanlig uheldig med damene du har møtt dersom dette er din erfaring 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 Populært innlegg #12 Skrevet 13. april 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Kanskje du burde gå over til å date menn? Anonymkode: 7ab47...035 85
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 #13 Skrevet 13. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Dette gjelder kun for beta og middels til lavt utseende menn. Kjekke alpha karer blir forgudet av norske kvinner. 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #14 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, Jegern Puahate skrev: Dette gjelder kun for beta og middels til lavt utseende menn. Kjekke alpha karer blir forgudet av norske kvinner. Når ble du, av alle, ekspert på kvinner? Anonymkode: dd74b...92c 28
Jegern Puahate Skrevet 13. april 2016 #15 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Når ble du, av alle, ekspert på kvinner? Anonymkode: dd74b...92c Jeg er en ekspert på hva som IKKE fungerer på kvinner, og derfra er det enkelt å trekke logiske slutninger. En trenger ikke være spesialist for å se det åpenbare heller. 2
OPIgirl Skrevet 13. april 2016 #16 Skrevet 13. april 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som tør påstå noen annet? Jeg kan nevne noe utfordringer: -Kvinner stiller flest absolutte krav, menn er mer fleksible -Kvinner er mest opptatt av økonomi, utdanning, status, menn er mer fleksible -Kvinner er best til å lyve og være dobbeltmoralske, menn er mer naive og dårlige til å skjule sine meninger -Kvinner er mer manipulerende og villig til å herske over sin dater, menn er mer forsiktige og liker å ha fokus på en ting. Anonymkode: 0c1c4...c6f Gå å spre kvinnehatet et annet sted. 12
Populært innlegg bopera Skrevet 13. april 2016 Populært innlegg #17 Skrevet 13. april 2016 (endret) Å date norske menn er et helvete for en kvinne. De har regredert til et evigvarende pubertalt nivå, der de lever som misfornøyde bløtdyr med et selvberettiget Peter Pan-kompleks. De har sluttet å utvikle seg med tiden, men har begynt sin tilbakegang til et "neandertalsk" vesen, hvor kun det nederste trinnet av Maslow sin behovspyramide trenger å tilfredsstilles. De er i febrilsk retrett mot 50-tallets "Kvinnen hører hjemme på kjøkkenet"-mentalitet rett og slett fordi de ikke lenger klarer å holde følge med kvinnens utvikling i samfunnet. De er kravstore, konfliktskye, late og fylt med et uforståelig gudekompleks. Når de så møter motstand hos "det svake kjønn"(som de selv føler de har et selvfølgelig krav på), reagerer de med prepubertal furting og selvmedlidenhet. For å reparere sin sårede stolthet, trekker de til offentlige fora for å spre sine sjåvinistiske tanker, hvor de finner nok av støttespillere for sin "det er ikke oss, det er dem"-tankegang. Ser du? Jeg også kan dikte opp generaliserende piss... Men hva fører det med seg? Hva godt skaper slike ytringer, annet enn et større gap mellom menn og kvinner? Hva ønsker du å oppnå med posten din? Mest sannsynlig ingenting annet enn at du håper å få en hel haug med "sinte kvinner" på kroken. Dessverre for dere som troller med slik eder og galle, har vi sluttet å bite på. Kom tilbake når du har noe interessant å si. Jeg skjønner ærlig talt ikke disse "kvinner vs menn"-postene, og er nokså lei dem. Det er så vanvittig "barneskole". Endret 13. april 2016 av Bond 77
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #18 Skrevet 13. april 2016 (endret) 10 timer siden, bopera skrev: Å date norske menn er et helvete for en kvinne. De har regredert til et evigvarende pubertalt nivå, der de lever som misfornøyde bløtdyr med et selvberettiget Peter Pan-kompleks. De har sluttet å utvikle seg med tiden, men har begynt sin tilbakegang til et "neandertalsk" vesen, hvor kun det nederste trinnet av Maslow sin behovspyramide trenger å tilfredsstilles. De er i febrilsk retrett mot 50-tallets "Kvinnen hører hjemme på kjøkkenet"-mentalitet rett og slett fordi de ikke lenger klarer å holde følge med kvinnens utvikling i samfunnet. De er kravstore, konfliktskye, late og fylt med et uforståelig gudekompleks. Når de så møter motstand hos "det svake kjønn"(som de selv føler de har et selvfølgelig krav på), reagerer de med prepubertal furting og selvmedlidenhet. For å reparere sin sårede stolthet, trekker de til offentlige fora for å spre sine sjåvinistiske tanker, hvor de finner nok av støttespillere for sin "det er ikke oss, det er dem"-tankegang. Ser du? Jeg også kan dikte opp generaliserende piss... Men hva fører det med seg? Hva godt skaper slike ytringer, annet enn et større gap mellom menn og kvinner? Hva ønsker du å oppnå med posten din? Mest sannsynlig ingenting annet enn at du håper å få en hel haug med "sinte kvinner" på kroken. Dessverre for dere som troller med slik eder og galle, har vi sluttet å bite på. Kom tilbake når du har noe interessant å si. Jeg skjønner ærlig talt ikke disse "kvinner vs menn"-postene, og er nokså lei dem. Det er så vanvittig "barneskole". Hva er problemet med det? For disse mennene så eksisterer vel dette gapet uansett hva de gjør eller ikke. Det er vel det om er hele poenget. Det er et gap der som ikke kan lukkes. Kvinner dikterer sosiale normer og regler, og hvor restriktivt en mann må oppføre seg handler om status og hvor han rager i hiarkiet. Skjønner godt at det er godt å ventilere å ta det ut på nett, siden de uansett ikke kommer i de situasjonene i virkeligheten. Anonymkode: bb975...f87 Endret 13. april 2016 av Bond
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #19 Skrevet 13. april 2016 Så la være da. Det er ingen som tvinger menn til å date norske kvinner. Anonymkode: da6e4...f81 27
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #20 Skrevet 13. april 2016 Er uenig med alle punktene dine og syns disse gjelder mer for menn enn kvinner. Menn lyver om følelser for å få kvinner til sengs, kvinner er naive som faller for det, menn er utro mot kone og barn, dobbeltmoralske dobbeltspillere, ser ned på arbeidsløse kvinner og dermed tydelig opptatt av økonomi, bidrar sjeldent til husholdningsvarer så kvinnen betaler det meste og er også ofte eier av leilighet og hus mens han snylter og flytter gratis inn, og er dermed også gjerrige og sleipe, og menn kan virkelig det å manipulere for selvom det er de som har gjort noe feil så klarer de alltid å vri det om til at det er kvinnens skyld og hun som må ende opp med å si unnskyld for at hun reagerte, kun for å holde mannen tilfreds når han truer med å finne seg en annen bare fordi han er for feig til å takle å bli konfrontert med feilene han gjør, mens de selv fritt stadig kritiserer damen for dårlige klær, treg mat, for klengete osv Anonymkode: 48f1c...52d 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå