Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2004 #1 Skrevet 24. oktober 2004 Då har vi bestemt oss for monogram! Det er lagd med fonten Renaissance.
rutti Skrevet 24. oktober 2004 #2 Skrevet 24. oktober 2004 Så flott det var! Hvordan har du fått det til???
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2004 #4 Skrevet 24. oktober 2004 Har fått hjelp på www.bryllup.dk :-) Og Melk, det er nok ein I og ein T. I-en og J-en kan ofte vere ganske like, men J-en har vanlegvis belte.
Cilla Skrevet 25. oktober 2004 #7 Skrevet 25. oktober 2004 Det var en flott monogram, har dere laget det selv på PCen?
søndagsengel? Skrevet 25. oktober 2004 #8 Skrevet 25. oktober 2004 Har fått hjelp på www.bryllup.dk :-) Og Melk, det er nok ein I og ein T. I-en og J-en kan ofte vere ganske like, men J-en har vanlegvis belte. Hvor på bryllup.dk fikk du hjelp? mailet du tegning til fantasy design, og hva kostet det?
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2004 #9 Skrevet 26. oktober 2004 Hvor på bryllup.dk fikk du hjelp? mailet du tegning til fantasy design, og hva kostet det? La inn bestilling under "Monogrammer". Det kosta ikkje noko som helst!
søndagsengel? Skrevet 26. oktober 2004 #10 Skrevet 26. oktober 2004 La inn bestilling under "Monogrammer". Det kosta ikkje noko som helst! Det står at de tar 100 kroner...?! Var det fantasy design du brukte?
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #11 Skrevet 27. oktober 2004 Det står at de tar 100 kroner...?! Var det fantasy design du brukte? Nei, eg brukte ikkje Fantasy-design. Eg gjekk inn på forum, bryllupsplanlegging, monogrammer, og bestill et monogram - og vips!
søndagsengel? Skrevet 27. oktober 2004 #12 Skrevet 27. oktober 2004 Nei, eg brukte ikkje Fantasy-design. Eg gjekk inn på forum, bryllupsplanlegging, monogrammer, og bestill et monogram - og vips! Der fant jeg det! Fant våre bokstaver også, men synes det var veldig fint med hjerte mellom, som dere har. Var det noe du ba om selv?? (Nå maser jeg fælt!?)
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #13 Skrevet 27. oktober 2004 Eg ba om det sjølv, ja! Berre legg inn eit innlegg under "bestill et monogram" du, så ordnar ho monogram-dama det for deg ganske fort!
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 #14 Skrevet 27. oktober 2004 Det ligger en hel rekke med dem inne på forumet!
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #15 Skrevet 27. oktober 2004 Det ligger en hel rekke med dem inne på forumet! Ja, eg veit det, men ho hadde lyst på eit med hjerte!
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 #16 Skrevet 27. oktober 2004 Ja, eg veit det, men ho hadde lyst på eit med hjerte! Aha! Jeg sleiver og leser... :oops:
søndagsengel? Skrevet 27. oktober 2004 #18 Skrevet 27. oktober 2004 Eg ba om det sjølv' date=' ja! Berre legg inn eit innlegg under "bestill et monogram" du, så ordnar ho monogram-dama det for deg ganske fort![/quote'] Nå har jeg lagt inn bestilling!! Synes ditt var så kjempefint, så jeg håper å få noe lignende... Bare ett spørsmål til... :oops: Vet du om de kan lage monogrammene til stempler, klistremerker el?
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 #19 Skrevet 27. oktober 2004 Kan noen av dere hjelpe meg også? Jeg får bare feilmelinger når jeg prøver å be om et monogram.. Nå skal jeg ikke gifte meg, men ønsker meg et likevel i fonten Fiolex girls med S og R (noen som vet om hun eller han skal være først??) Kan noen av dere som har klart å skive inn be om et for meg??? Snille??? :-(
søndagsengel? Skrevet 27. oktober 2004 #20 Skrevet 27. oktober 2004 Kan noen av dere hjelpe meg også? Jeg får bare feilmelinger når jeg prøver å be om et monogram.. Nå skal jeg ikke gifte meg, men ønsker meg et likevel i fonten Fiolex girls med S og R (noen som vet om hun eller han skal være først??) Kan noen av dere som har klart å skive inn be om et for meg??? Snille??? :-( Du må registrere deg på siden. Og hennes bokstav skal stå før hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå