AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jeg er interessert i en fyr som jeg strengt tatt ikke har møtt før. Har gått på skole med han før osv, så er venn med ham på Facebook. Nå har jeg også begynt å følge ham på Instagram i håp om at han skulle følge meg tilbake og at jeg kunne ta det derfra - men i bunn og grunn vil jeg bare at HAN skal starte en samtale og etter hvert be meg på date - er der for mye å be om, liksom?:/ Greia er at det hadde vært en helt annen sak hvis vi f.eks. hadde møttes på fest eller lignende, men å bare starte en samtale ut av det blå er risky og sykt vanskelig! Hjelp?? Anonymkode: 2bc05...9d7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Hahah ja det er ALT for mye å be om Hvis du følger han på instagram kan du jo bare gi han komplimenter for bildene eller stille et spørsmål om ett av de eller hva som helst. Det virker på meg som den naturlige måten å starte en samtale på. Så får du bare ta det derfra. Anonymkode: ed092...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Skriv noe random på melding til han på fb, og så unnskyld deg med at det skulle til noen andre, og så skriver du "hvordan går det forresten?" - voila. Anonymkode: a54a8...abf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv noe random på melding til han på fb, og så unnskyld deg med at det skulle til noen andre, og så skriver du "hvordan går det forresten?" - voila. Anonymkode: a54a8...abf Det har jeg gjort før.. Det skjedde natt til søndag for en stund siden.. "Hvor er du i dag?".. Tenkte at det var en veldig god ide på det tidspunktet.. Dagen etter unnskyldte jeg meg og sa at meldingen egentlig skulle til en venninne (de står etter hverandre på kontaktlisten).. Vet ikke hvor god ide det egentlig var - fikk ikke noe svar fra han... Så jeg vet ikke helt jeg.. Det skal jo litt til å sende feil på feks. Facebook eller instagram.. Men jeg har egentlig litt samme problemet.. Jeg har veldig lyst til å starte en samtale med en jeg har begynt å følge på Insta.. Kjenner han ikke fra før.. Så jeg skal følge med på denne tråden :-) Anonymkode: e3a07...faa
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hahah ja det er ALT for mye å be om Hvis du følger han på instagram kan du jo bare gi han komplimenter for bildene eller stille et spørsmål om ett av de eller hva som helst. Det virker på meg som den naturlige måten å starte en samtale på. Så får du bare ta det derfra. Anonymkode: ed092...2d5 Denne. De andre var dårlige råd. Anonymkode: 9d8a1...6f9
avida30 Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 Hehe du drømmer litt. Du må nok ta initiativ selv, skriv til han å si du er nysgjerrig på han og at du liker bildene hans og gjerne ville tatt en kaffe en dag om han har lyst! Eller i det MINSTE skriv kommentarer på bildene hans om at han er kjekk på mange av bildene hans og håp at han skriver noe tilbake på dine så det er lettere å bryte isen på innboks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå