Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #1 Skrevet 17. juli 2002 Er nå snart klar til å bli gift... :D 4. august er datoen, samme søndag som vi døper sønnen vår Har nå bare noen spm. som jeg trenger svar/meninger om. Er det vanlig at brudens forlover har blomster.??.trodde nemlig det var bruden, brudgom, brudgoms forlover og brudens far som vi skulle bestille dette til. ja også brudepiken da.. Hva gjør dere.. ellers hadde jeg prøvetime hos frisøren i går, men var veldig skuffet da vi ikke prøvde noe... vi snakket mest, og ble vel stort sett enige om sminke og hår. Men jeg sa at jeg var litt usikker, siden jeg aldri bruker sminke eller "styler" meg så veldig på håret. Trodde hun skulle ta et hint og prøve litt mer, men alt hun gjorde var å bruke fingrene og forme håret litt. Trodde hele poenget med prøvetime var at vi skulle prøve oss frem litt.. Hvordan har deres prøvetimer vært??? Jeg betaler 1750,- hos frisøren , da skal hun sminke og ordne håret mitt og sette opp håret til datteren min. Legger til at dette er på en søndag, så hun skal jobbe på fridagen sin (hun var veldig positiv til det) fra kl 09.00 til kl.12.30 Prisen var vel ikke så gal. Gleder meg veldig til den store dagen og nå nærmer den seg med stormskritt. vi skal ha et utradisjonelt bryllup og dåp samme dag. vi samler familien og forlovere hjemme hos oss til mat, kaffe og kos etterpå. Tror det blir veldig fint. så får vi heller ta en skikkelig vennefest litt senere i høst :D Hilsen meg som gifter meg veeeeldig snart
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #2 Skrevet 17. juli 2002 Har aldre hørt om forlover som har blomster i bryllupet. Du har rett i at det er Brud, brudgom, og hans forlover som har det. Jeg trodde frisøren prøvde seg fram på prøvetimen, da prisen er høy. Jeg skal bare ha en enkel frisyre og sminke, så jeg fant det ut da jeg klippet meg 2 uker før, hvordan jeg skulle ha det. (ikke prøvetime) Men på vanlig brudepynting trodde jeg ja at en skulle prøve seg fram. Ta kontakt med frisøren for å avklare evt. missfortåelse, eller snakk med en annen frisør, for å høre hva vanlig praksis er. Lykke til :D Klem fra More
Olympia Skrevet 17. juli 2002 #3 Skrevet 17. juli 2002 Det er ikke vanlig at brudens forlover har blomster. Jeg skal ikke ha prøvetime hos frisør,men det er vanlig å prøve ut forskjellige frisyrer ja. Hadde nok blitt ganske skuffa hvis jeg hadde kommet til prøvetime og frisøren bare prata og forma håret med fingrene. Synes du skal ringe til henne og spør.
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #4 Skrevet 17. juli 2002 For det første så er det en mulighet at bruden forlover har blomster, det så jeg faktisk i et bryllup for 2 år siden, men så vanlig er det nok ikke. Når det gjelder dette med prøvetimen, så skal jeg og frisøren bare diskutere dette med hår og sånn løslig bare vise meg hva hun tenker. På den måten er prøvetimen gratis. Men nå er vi egentlig enig allerede om hvordan jeg skal ha håret og jeg vet hun er en at de flinkeste i området så jeg stoler fullt og helt på henne. Men er du ikke fornøyd eller sikkert synes jeg faktisk du burde ta en tur til henne igjen for å fortelle henne det slik at dere kanskje kan bli enige. Har forresten funnet ut at det er ikke så mange som tar sånne små hint nei, så når det gjelder bryllup må man si alt i klar tekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå