Gå til innhold

Hvorfor sier alle India har så pene kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom nettopp hjem fra rundreise i Asia. De indiske kjendisene er nydelige og det finns jo en pen jente her oh der, men mitt generelle inntrykk er at de fleste er veldig tynne eller tynnfeite. Etter hvert som de blir eldre også lubne om de har OK med penger.

Noen er veldig pene, men det er mindretallet. Hva er denne myten basert på egentlig? 

Likte landet godt da. Hyggelige mennesker.

Anonymkode: 9d756...b93

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier alle det? Kan ikke komme på å ha hørt det før, og er slettes ikke det inntrykket jeg sitter med. 

• Liker 5
Skrevet

Du ser feil sted, de mener ansiktet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi de ligner på Norske.

5891558-A-senior-East-Indian-woman-wearing-a-sari-Stock-Photo-old.jpg

Anonymkode: 48f70...69c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi de ligner på Norske.

5891558-A-senior-East-Indian-woman-wearing-a-sari-Stock-Photo-old.jpg

Anonymkode: 48f70...69c

Morsom du.

Anonymkode: 1ca0c...461

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det har jeg også hørt. For all del, noen er det sikkert, og de som bor i vestlige land ser bedre ut, men jeg syns veldig mange ser gjennomsnittlige ut og at deg er vanskelig å se forskjell på de. 

Er det noen som mener det? Kan ikke huske å sett mange indere på trening selv her i Norge. 

Anonymkode: 4ce01...8eb

Gjest incognita
Skrevet

Indiske jenter er enten helt utenomjordisk vakre, eller skikkelig uheldige. Ikke noe mellomting liksom. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, incognita skrev:

Indiske jenter er enten helt utenomjordisk vakre, eller skikkelig uheldige. Ikke noe mellomting liksom. :fnise:

Da er isåfall veldig mange av de skikkelig uheldige. Synes ingen er utenomjordisk vakre, men noen er pene. 

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er isåfall veldig mange av de skikkelig uheldige. Synes ingen er utenomjordisk vakre, men noen er pene. 

Lara_Dutta1.jpg

Lara Dutta f eks som var miss universe i år 2000 er en "utenomjordisk vakker" indisk dame.

Det samme gjelder Anchal som var med i top model (sesong 7)

antm7anchal.jpg

Jeg tør å påstå at India har noen av de vakreste kvinnene i verden, men at de er few and far between, for all del! :fnise:

Endret av incognita
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, incognita skrev:

Lara_Dutta1.jpg

Lara Dutta f eks som var miss universe i år 2000 er en "utenomjordisk vakker" indisk dame.

antm7anchal.jpg

Jeg tør å påstå at India har noen av de vakreste kvinnene i verden, men at de er few and far between, for all del! :fnise:

Hun nr 2 var ikke pen. 1 ser mer arabisk ut 

• Liker 5
Skrevet

India gjør det veldig bra i internasjonale missekonkurranser. Så de har noen veldig vakre kvinner.

• Liker 3
Skrevet

På grensen til Bangladesh (Kolkata området) syns jeg det var utrolig mange vakre kvinner. Ellers i India var det litt så som så. 

India har jo et kjempeproblem med at jentefostre aborteres (og tidvis at jentebabyer eksponeres i naturen), og en grusom voldtektsstatistikk. Så kanskje alle de pene jentene enten ikke er født, eller holder seg skjult for å unngå å bli gjengvoldtatt på gata :icon_frown:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må det være noen vakre mennesker i en populasjon på 1milliard++.

Da jeg selv var i India så jeg ikke så veldig mange vakre damer, men så var jeg ikke i de rikere stedene i India heller, så det kan ha hatt en sammenheng.

Anonymkode: c7c1d...900

• Liker 1
Skrevet

Dere, eksempler ovenfor er ikke helt bra synes jeg. Søk disse på google. Da kan dere se hva skjønnhet er: Deepika padukone, Katrina Kaif, Aishwaria rai, Priyanka Chopra. Kunne nevnt hundre til.

AnonymBruker
Skrevet

Mange av de du nevner bleker og sminker huden mer hvit.

Men enig finnes noen pene men ikke mange i et så stort land. Synes de i Bengal er pene ja.

Syns folk i Mumbai var kjedelige stort sett. Kanskje det kommer av at de ikke har tid til utseende 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av de du nevner bleker og sminker huden mer hvit.

Men enig finnes noen pene men ikke mange i et så stort land. Synes de i Bengal er pene ja.

Syns folk i Mumbai var kjedelige stort sett. Kanskje det kommer av at de ikke har tid til utseende 

Bleket hud? Hvor har du det fra? Katrina er ikke mørk..

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, sweety pie skrev:

Bleket hud? Hvor har du det fra? Katrina er ikke mørk..

Google Bollywood actresses without makeup. Deepika og mange fler har gjort det. Katrina har hatt plastic surgery 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, incognita skrev:

Lara_Dutta1.jpg

antm7anchal.jpg

Disse damene kan ikke være 100% indisk...

Anonymkode: 4b44d...e69

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er egentlig disse "alle" som du har hørt uttalte seg om vakre kvinnfolk fra India ?

Anonymkode: 241d3...3c5

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse damene kan ikke være 100% indisk...

Anonymkode: 4b44d...e69

Hun øverste er ihvertfall det..Lara dutta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...