AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jeg så denne videoen av Michael Moore der han mener at det ikke er våpenet, men Amerikanere som er problemet. Jeg mener at de har et problem med våpen lovene sine. Folk selger pistoler og rifler privat. Man kan kjøpe en rifle lovlig på loppemarket uten noe som helst papirarbeid. Så jeg mener at de må skjerpe seg med det også. Men tror dere at det også har litt med å gjøre med Amerikanere også? Jeg har vokst opp i et hus med våpen. Min far og min bror hadde jaktrifle, og mange venner av familien hadde også våpen. Det er ikke normalt at en nordmann tar jaktvåpenet sitt og jakter mennesker med det. Her i Norge er vel Breivik det store unntaket. Ja, folk blir drept her også, men ikke så mange og ikke med skytevåpen. Amerikanere er litt for glade i skytevåpen mener jeg. Jeg syns det er litt sykt hvor lett det er å få tak i, og hvor sur de blir om du kritiserer våpenlovene deres. Anonymkode: 0ec90...819
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Michael Moore: Mannen som hater våpen, men som har væpnede vakter... Mannen som hater rikinger, men som har mange millioner dollar selv og bor i et stort slott av et hus.... Mannen som lever av å lyve om at andre er uærlige... Anonymkode: b4257...0db
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Michael Moore: Mannen som hater våpen, men som har væpnede vakter... Mannen som hater rikinger, men som har mange millioner dollar selv og bor i et stort slott av et hus.... Mannen som lever av å lyve om at andre er uærlige... Anonymkode: b4257...0db Hvor mange dødstrusler tror du ikke han har fått? Dessuten så hater han ikke rike, han hater rike som har fått pengene sine av å utnytte andre mennesker. Det er en forskjell. Han utnytter ikke andre, han lager film. Han tjener ikke millioner mens arbeiderne hans lever på minstelønn. Anonymkode: 0ec90...819 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Han utnytter ikke andre Anonymkode: 0ec90...819 Anonymkode: b4257...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå