AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Måtte elle-melle litt mellom mat og drikke, og hus og hage som tema på denne, flytt gjerne om jeg bomma jeg trenger et nytt sett gryter med slippbelegg. Har stålgryter også, men ønsker altså med teflon eller liknende. Har party fra høyang nå, og de er fæle utenpå og oppi etter et drøyt år - skuffa! Har ikke brukt annet enn plast og treverktøy i dem. Sååå noen som kan tipse om en god serie, ikke altfor dyr, ser for meg tre gryter i vanlige størrelser Anonymkode: 5a8e6...46d
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Jeg har god erfaring med Ikea sine Anonymkode: 5f705...e59
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har god erfaring med Ikea sine Anonymkode: 5f705...e59 Takk for tips! Tittet på nettsiden, og dessverre så det ikke ut som nærmeste ikea fører den serien som så mest aktuell ut for meg, men kan jo ta meg en tur og se på alternativene, lettere å se i butikk enn på nett tar gjerne i mot flere forslag Anonymkode: 5a8e6...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå