AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hei, jeg vet ikke om jeg inne på helt riktig kategori, jeg er ny her.. Men jeg er en jente på 21 år, og har lagt på meg 5-6 kg etter jeg fikk meg samboer og fra før av så er kraftig bygd. Jeg har hørt om knekkebrød dietten, og bare lurte på om noen hadde prøvd den og hvordan den fungerte for deg? Jeg er ingen trenings menneske, da jeg har prøvd flere ganger å melde meg inn på treningsenter, men det er virkelig ikke noe for meg! Jeg vil jo se resultater, og når jeg ikke gjør det så gir jeg bare opp.. Har lest på sånn forum tidligere, og er mange som kommer med svar og hjelper, men andre bare kjefter på deg! Men desverre er ikke trening for alle... Men broren til samboeren min har bare spist knekkebrød en stund, og har sett han har gått ned i vekt.. Så jeg håper det er noen som kan svare og kanskje hjelpe meg litt her! Anonymkode: 29819...b55
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Hei! Hvis du vil kvitte deg med 5-6 kg, er i hvert fall min erfaring at det går greit med en "kur". Jeg har gått ned 5-6 kg av knekkebrødkuren, for eksempel. MEN, om du vil SE resultater, vil jeg anbefale deg å trene. Du kan gå ned i vekt av å gå på kur, men du blir ikke stram av det Anonymkode: c54f5...d3f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Ville heller telt kalorier, da kan du spise mer variert! Det finnes mange apper, som Lifesum, MyFitnessPal, osv som du kan bruke! Bare pass på å ikke lev på for få kalorier i for lang tid, da setter du ned forbrenningen. Men det funker i noen uker uten problem! Du kan gå ned trygt opptil 1 kg i uken, så da skal det bare ta 5-6 uker å gå ned. Lykke til! Anonymkode: 0936d...bad
Gjest Runforit Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Spiller ingen rolle om det er knekkebrød eller poteter. Du må spise færre kalorier enn du bruker.
Hmmmmmm Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 5 minutter siden, Runforit skrev: Spiller ingen rolle om det er knekkebrød eller poteter. Du må spise færre kalorier enn du bruker. Så enkelt, men alikevell så vanskelig. Men helt riktig:) Jeg brukte 7 mnd på å gå ned 8 kilo og det var ingenting jeg kunne gjøre noe med. Jeg var kjempe flink med kosten hele veidn. I dag er jeg veldig glad for at jeg brukte så lang tid på det. Siden jeg i dag holder enkelt vekta:)) Så ikke stress og spis slik du mener du kan klare etter endt slanking. Jeg gikk ned fra 74 til 66 kg. De kiloene nærmest trivselsvekta er seigere en sirup en om du veier 90 kg. Da spørs det selvfølgelig på det også.
Pringle Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 "Knekkebrøddietten" er ikke noen slankekur. Det er en prosedyre/forberedelse for pasienter i forkant av slankeoperasjon, spesielt beregnet på å tømme leveren for fett, slik at kirurgen lettere kommer til når magesekken skal kuttes i. Vanlige slankere skal ligge langt unna dette. Hvis du har lagt på deg av å bli samboer, trenger du bare å bli singel igjen, så går du ned i vekt. OK, tulla. Men du må slutte å gjøre de tingene som fikk deg opp i vekt. Du trenger bare å spise sånn som du gjorde før. Å leve på knekkebrød er ikke veien å gå. Det er ikke noe magisk med knekkebrød. Din svoger har hatt kaloriunderskudd, dvs han har spist mindre energi (mat) enn han har brukt. Du behøver ikke trene for å gå ned i vekt; for de aller aller fleste har kostholdet størst betydning for vekten. Derimot må du ta tak i din utålmodighet. Vektnedgang er en langsom prosess, og hvis du er nærme din idealvekt, vil ikke kroppen din klare å mobilisere det kaloriunderskuddet som skal til for å brenne store mengder opplagret energi. Det er kanskje dette du tenker på som "kjeft", når man får høre noe man ikke "vil" høre, men det er sannheten, og den er uomgjengelig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå